De mooiste instagram foto's van Created By Paula

Sinds de start van deze blogpagina (1 oktober 2015) ben ik natuurlijk ook begonnen met Instagram. In het begin had ik heel veel moeite want ik kreeg de foto's niet mooi, ik kreeg de foto's niet scherp. Maar met de tijd leerde ik veel te doen met mijn foto's en de laatste paar maanden alleen maar plezier in gehad. Kijk met mij mee naar de meest "leuk gevonden" instagramfoto's.

1. De zwart/wit foto van een lantaarn uit Torrevieja

Deze foto heb ik gemaakt tijdens mijn vakantie naar Torrevieja. Op de markt stond een stand met hele mooie lantaarns. Deze shot is zo goed gemaakt waardoor ik er zelf verliefd op werd.


2. Foto van de waterput in het dorp Ullath (Saparua) op de Molukken

Een foto die elke Ullathnees misschien wel heeft. Wanneer je aankomt in het dorp is het eerste wat je doet naar deze put gaan omdat hier de bron van het dorp is.


3. Een shoot van mij na het duiken in Fethiye

Hier is geen verdere uitleg voor nodig maar mijn hartelijke dank aan Alan Turner van European Diving Centre Fethiye (EDC) om zijn probeeractie om duikles te geven. You did it! En natuurlijk aan de leukste duikinstructeur van de European Diving Centre Ahmet...


4. Lava cake ofwel chocoladecake met vulling

Hoe heerlijk is deze cake. Ik maak het nog regelmatig en smikkel het dan in m'n eentje op. I love it.


5. Een bord met bril en kogelbiefstuk

Ken je dat, dat je heftig zit te kletsen en je bril valt net op het moment dat de ober een bord met eten voor je neerzet? Nou, mij is het gebeurd hoor...bij Loetje aan 't IJ. Deze gebeurtenis gaf meteen aanleiding tot het maken van een foto.

6. Ik hou van de stilte in de woestijn

Tijdens mijn vakantie in Tunesie is deze foto gemaakt in de vroege ochtendgloren. De stilte is zo heerlijk voor je hoofd. Je zet je verstand op "0" en kan rustig over de vlakte kijken zonder het geluid van auto's, fietsers, scooters, etc. etc. Nee....pure stilte


7. Amsterdam in de vroege ochtend

Wat is het heerlijk om op zondagochtend Amsterdam in te gaan en te genieten van de rust die de stad nog heerst.


8. De duikboot bij het NDSM-haven

Op de zondagochtend met de pont over het IJ naar de NDSM-haven waar je wordt verwelkomd door deze duikboot. Hoe mooi is dit


9. De woestijn in Tunesie

Ik vind dit nog steeds een hele mooie foto en kon het niet nalaten om deze aan jullie te laten zien.


10. 4 meter onder water duiken en vissen brood geven

In eerste instantie vond ik het doodeng en wilde ik absoluut niet het diepe water in. Ook al had ik de leukste duikinstructeur maar zelfs hij kreeg mij het diepe niet in. We kregen zelfs ruzie onder water. Uiteindelijk door de eigenaar van het duikcentrum begeleidt en kregen we deze schitterende foto onder water. Sorry Ahmet...

Dit waren de 10 meest leuk gevonden instragram foto's van Created By Paula.

Groetjes Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten