De echte Marokaanse Arganolie van HOLYOILS

Hou je ook zo van olijf-, arganolie of honing? Stap dan in de winkel van Holyoils die je kunt vinden in De Hallen in Amsterdam aan de Hannie Dankbaarpassage 4. Mohamed Bekour en Yassine Bekour zullen je uitgebreid informeren over de producten.





De uitstraling van de winkel heeft mij naar binnen getrokken en Mohamed Bekour had me heel veel informatie gegeven over het product en vervolgens mocht ik proeven van de honing en oliën. Heerlijk....!! Een aanrader moet ik zeggen.

Wat bieden ze

Holyoils biedt 100% biologische arganolie van de hoogste kwaliteit, afkomstig uit Marokko. De olie is biologisch gecertificeerd met het IMC-keurmerk (het Mediterrane Instituut voor Certificering) en USDA Organic.
Arganolie is een bijzondere, zeldzame olie die afgelopen jaren steeds populairder wordt buiten Marokko, het land waar arganolie vandaan komt. Tot 15 jaar geleden wist bijna niemand van het bestaan van dit wonderbaarlijke goedje, terwijl Berbervrouwen rondom de argan boomgaarden het ‘Marokkaanse goud’ al vele eeuwen gebruiken.
























Arganolie is te gebruiken als pure olie, masseer het bijvoorbeeld in om de droge huid weer zacht en soepel te maken, of gebruik arganolie na het sporten. Arganolie wordt ook vaak verwerkt in crèmes en lotions; door de unieke samenstelling laat arganolie zich makkelijk vermengen zodat het voor een breed gebruiksgebied inzetbaar wordt. Zo is een dagcrème op basis van arganolie zeer geschikt voor verschillende huidtypes.

Binnenkomst

Als je het winkeltje binnenkomt dan zie je de leuke Marokkaanse lampen, de olie maalsteen, de kleuren naturel en riet overheersen het winkeltje.


Honing

Mij werden 2 soorten honing getoond en daarna mocht ik proeven.....heerlijk...probeer de citroenhoning want die is helemaal geweldig. De potten honing die je bij de supermarkt of biologische markt koopt is hier niets bij. Daarnaast is honing een natuurlijke antibiotica, suiker en ontsmettingsmiddel (smeer natuurlijke honing maar op een wond) en dus goed voor de gezondheid. Nadeel van honing is, is dat wanneer het te warm is, de zoete smaak eraf gaat. Om deze reden mag honing nooit warmer worden dan 37 graden.

Verzorgingsproducten

Holyoils heeft ook verzorgingsproducten voor gezicht, haar en lichaam. Alles op basis van arganolie. Verzachtend product natuurlijk. Omdat het een zuiver natuurlijk product is, is het best wel prijzig maar je krijgt waar voor je geld. Daar geloof ik in.

Indruk

Omdat ik zo onder de indruk was van het interieur, de informatie en van de producten, ben ik vergeten om de rest van de producten te fotograferen. Dusss....ben je door mij nieuwsgierig geworden: ga dan naar het winkeltje toe en kijk wat ze te koop hebben.

Website

Om alles nog goed na te lezen en te kijken welke producten ze nog meer hebben verwijs ik je naar onderstaande link. De producten kan je ook via de website online bestellen: http://www.holyoils.nl

Groetjes en tot ziens ofwel تحيات و نراكم قريبا


Geen opmerkingen:

Een reactie posten