Pisang Goreng met kaneel en poedersuiker

Iedereen kent de welbekende Pisang Goreng gebakken in een jasje van meel, eieren en melk of water. Ik had een tijdje geleden wel de bakbananen maar niet de deeg, eieren en melk. Op Ambon had mijn nicht Nonna de bananen gebakken zonder beslag en ik dacht "dat ga ik ook doen". Ik heb er wel kaneel en poedersuiker aan toegevoegd omdat de bananen in de Molukken verser en zoeter smaken dan de bananen die wij hier in Nederland hebben.Volg de foto's en het kan niet mis gaan.

BENODIGHEDEN

1 of 2 bakbanen
1 eetlepel gemalen kaneel
1 eetlepel poedersuiker
Olie om in te frituren

BEREIDINGSWIJZE

Maak de pisang goreng naar jouw smaak en verfijn het elke keer totdat het nog lekkerder. Er is geen standaard recept qua smaak want die moet je zelf beslissen en maken.













Eet smakelijk / Selamat makan

Groetjes Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten