Low-budget shoplog Action make-up

Sinds de Action bij mij in de buurt is gekomen, heb ik met mezelf afgesproken om alleen op vrijdag daar naartoe te gaan en vooral als ik echt iets nodig heb. Het is namelijk te verleidelijk om daar niets te kopen want de spullen van Action zijn in tegenstelling tot andere winkels, extreem goedkoop...!! Je kunt daar echt van alles krijgen en voor spotprijzen.Ik ga geen review schrijven van de producten omdat er al heel veel reviews geschreven zijn en ook reviews op YouTube over Max & More en daarom vond ik het overbodig.


Sinds ik het merk Max & More van de Action ontdekte ben ik helemaal verslaafd. De make-up van de Action is naar mijn mening goed gepigmentteerd, mooie kleuren oogschaduw en lippenstift. Alhoewel een aantal producten na een aantal uren vervagen blijf ik ze toch kopen. Bij de Action ga ik niet voor de foundation, concealer en bronzer omdat deze te licht voor me zijn. Maar waar kan je nog zulke low-budget make-up tussen de € 0,69 en € 2,00 kopen met een redelijke tot goede kwaliteit? Als jij het weet....mail me dan!

Door middel van de foto's laat ik je het assortiment zien die Action aan cosmetica heeft:


































 


























Nadat ik de beschrijvingen had gelezen checkte ik meteen de website van Max & More (http://www.maxmakeup.eu). Ze hebben op de site nog meer make-up die de Action niet heeft. Een kwastenset die op de foto leuk eruit ziet maar ik betwijfel of de kwaliteit goed is. Op de site worden ook beautytips gegeven die je zeker moet lezen.

Even googlen van wie Max & More is: de firma D-Dutch, een chinees-Nederlands bedrijf. Dus alle spullen komen gewoon uit China...dacht ik al...

De producten heb ik zelf gekocht en is niet gesponsord.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten