DIY Homedecoratie

Hi lezers, iedereen heeft in zijn huis een krans, een schilderij, een beeldje, etc. Ook ik heb ze maar de meesten heb ik zelf gemaakt of gerecycled en iets nieuws van gemaakt. Ik laat jullie vandaag drie homedecoraties zien die ik zelf gemaakt heb.

Slaapkamer

De 2 schilderijen die heb ik gemaakt van houtjes met boekbinderslijm op canvas
Aan dit schilderij heb ik urenlang aan gewerkt. Maar het eindresultaat mag d'r wezen.
Bij het maken van dit schilderij was ik in een bepaalde gemoedstoestand en wilde alleen een weg met waaiende takken


































Woonkamer

In de woonkamer heb ik 2 etageres die ik zelf gemaakt heb van dinerborden en ijscoupes
























Ganghal

In de hal heb ik alles zelf geverfd en opgehangen. Een oude kapotte spiegel heb ik opgeknapt en een likje verf gegeven. Het hart is niet zelf gemaakt.



Maak jij ook zelf je eigen homedecoratie? Laat zien en zet dit in een reactie onder deze blogpost

Groetjes Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten