Lippenstiften voor de donkere huid...low budget

Goedemorgen!!! Jij bent natuurlijk ook een echte dame die niet zonder zijn lippenstift kan. Nou, ik heb het ook en met name omdat ik het mooi vind om met mijn donkere huidskleur bijna alle kleuren aankan. Bijna alle zeg ik omdat een aantal lichte kleuren absoluut niet gaan wanneer je een donkere huidskleur hebt. Je gezicht ziet er dan flets uit. Ik heb een aantal kleuren van Essence, Catrice en Flormar uitgeprobeerd en kan dus zeggen welke wel of niet goed bij ons passen.






Essence en Catrice zijn razend populair wereldwijd dus hebben geen presentatie nodig, maar Flormar kende ik alleen vanuit Italië en Turkije. Maar sinds september 2013 (of rond die tijd) heeft Flormar een vestiging geopend in mijn Amsterdam aan de Kalverstraat en tot mijn grote vreugde werd op 3 juli 2014 ook een winkel geopend in Enschede.

Allereerst wil ik jullie erop attenderen om hygiënisch om te gaan met je lippenstift of lipgloss of überhaupt met je make-up. Leen ze nooit uit aan een ander en gebruik ook nooit die van een ander omdat bacteriën en virussen overal kunnen zitten. Wil je daarna toch je lippenstift gebruiken, schraap dan met een spatel een laagje van de bovenkant en maak het schoon met, een door alcohol gedrenkte, tissue. Nu weet je zeker dat de lippenstift schoon is.





Essence: Liquid Lipstick 02 Beauty Secret en 06 Make a statement:

Ik zeg doen. Deze low-budget vloeibare lippenstift smeert heel fijn, geeft een mooie glans, is subtiel op een donkere huid en droogt niet uit. Prijs lippenstift € 2,59








Sheer & Shine

De Sheer & Shine lipstiften smeren heel goed, zijn niet crèmig maar voor een donkere huid zijn deze kleuren te licht. Mijn gezicht zag er flets en grauw door uit. Check onderstaande foto van de swatch. Prijs lippenstift € 1,99







Essence


De Essence Longlasting Lipstift voelt romiger, verzorgend en zacht aan, smeert goed en heeft een goede pigmentatie. Ik zeg doen!! Prijs Lippenstift € 2,39














By the way: ik dacht dat Essence gemaakt werd in Duitsland maar op mijn verpakking stond MADE IN ITALY....

Catrice

Catrice Ultimate Color lippenstift nr. 420 Plum fiction. Wat moet ik zeggen...I love this low-budget lipstick. Het smeert goed, is romig, kleur is intens en goede pigmentatie. Zoals de naam het al zegt... ultimate color. Prijs Lippenstift € 3,99











































Flormar Longwearing Lipstick L12 en L34

Deze lippenstift is zo romig van textuur dat je gewoon voelt dat je lippen gevoed, verzacht en beschermd worden. De kleuren zijn heel mooi op een donkere huid en het geeft een mooie glans. Prijs lippenstift € 6,95.

















Welke lippenstiften gebruiken jullie van Catrice, Essence of Flormar? Laat een reactie achter.






Groetjes Paula


De producten heb ik zelf gekocht en is niet gesponsord.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten