Voorbereidingen Kerst

Goedemorgen, Yes, nog een paar weken en ik ben me al aan het voorbereiden voor Kerst. De boxen met kerstspullen liggen nu op tafel en ik ga selecteren wat ik allemaal nog ga gebruiken. Voor het maken van een kerstkrans heb ik kerstballen nodig en die ben ik nu aan het sorteren.


Xenos

Eerst even inspiratie opdoen bij de Xenos, Big Bazaar en Action. De trend voor Kerst is nu wit met natuurlijke producten.
 


 


Kerstballen

Thuis had ik nog kerstballen van vorig jaar en toen ik bij de Action was, zag ik dat ze nog steeds dezelfde ballen verkopen.



























Ik check elke dag op Pinterest of er dingen zijn die ik zelf kan maken of ik check naar sfeerfoto's. Vandaag allerlei spulletjes uit mijn box van vorig jaar gehaald en gecheckt of ze nog goed te gebruiken zijn.

TIP: Check zoveel mogelijk bij de budgetstores of bij een kringloopwinkel en koop dan pas in. Beter is nog om na de feestdagen je kerstspullen te kopen want dan gaan ze met meer dan 50% qua prijs naar beneden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten