L'Oreal 2 halen is 1 betalen

Bij de Etos was het vorige week weer ACTIE: L'Oreal producten 1 halen en 1 gratis....en hoe! Volgens de verkoopster betaal je eigenlijk voor beide artikelen de helft van de prijs, neemt niet weg dat je veel goedkoper uitkomt dan de normale prijs.


Ik was al tijden op zoek naar een goeie drugstore foundation. Eentje die aansluit op mijn huid. Heel toevallig ging ik naar de Etos om iets anders te kopen maar liep toevallig de nieuwe kleur foundation tegen van L'Oreal: CAPPUCCINNO van L'Oreal True Match Superblendible. Foundation kostte normaal gesproken € 16,99 maar i.v.m. de actie betaalde je maar € 8,49. De foundation zit in een mooi vierkant glazen flesje met een pompsysteem. In de Verenigde Staten kan je deze foundation in meer dan 60 kleuren krijgen...maar ja...we leven in Nederland die eigenlijk zeer multicultureel is...maar dit helaas niet doortrekt naar de drugstore foundations.

Superblij natuurlijk want deze kleur voor de donkere huid is heel moeilijk te krijgen bij een Etos of Kruidvat. Thuis aangekomen bleek de foundation iets te donker voor mij maar met een gele finish loose powder verdwijnt de iets te rode donkere kleur.Na een paar uur zie je niet eens dat je foundation op hebt want het wordt 1 met je huid. Is zeer makkelijk op te brengen en heeft een comfortabele gevoel op je huid, huid ziet gladder en zachter uit. Je ziet en voelt dus niet dat er überhaupt foundation op je gezicht zit.





Toen de verkoopster vertelde dat ik nog een tweede product gratis erbij kon nemen was 't voor mij helemaal niet moeilijk om hier lang over na te denken want ik wilde het duurste product die in het schap lag...La Palette Nude....waar menig Beauty YouTubegirls het altijd over heeft gehad en die ik nog niet heb... en dat voor de helft van de prijs.




Ik ging eigenlijk naar de Etos om een lipstick te zoeken in een mooie herfsttint. Ennuh...als het van L'Oreal is dan kon ik 2 voor de prijs van 1 nemen. Hup naar de Color Riche lipstiften..

L'Oreal Paris Color Riche, nr. 300 Velvet Robe, normaal € 14,95= nu € 7,48
L'Oreal Paris Collection Exclusive Pure Garnet Lippenstift - by Laetitia
Normaliter €14,99 maar nu € 7,49

Dus de Etos uit met 4 L'Oreal producten voor de prijs van 2.....

Wat heb jij gekocht aan L'Oreal producten bij de Etos? Laat dit weten in een reactie onderaan deze blogpost.

Groetjes Paula


Producten zijn niet gesponsord.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten