1e deel Foto-tutorial Mixed Media Canvas

Goodmorning, ik hou van mixed media canvassen maken en laat jullie daarom in een foto-tutorial zien hoe ik de basis maak zoals ik het geleerd heb. Ik moet zeggen dat het maken van een mixed media canvas niet altijd goedkoop is, maar in het begin gebruikte ik alle spullen van de Action, maar met de jaren ben ik beetje bij beetje heb ik merken gekocht die in de scrap- en mixedmediawereld bekend is. Stapsgewijs de foto's volgen en je komt er wel.

Werkwijze
Canvas met gesso insmeren, het geknipte blokken papier op de canvas plakken, verdunde gesso met water overheen verfen, 1 nacht laten drogen en klaar is de basis





 



 









 

















Er komt een vervolgtutorial waarin we aan de slag gaan met het decoreren van de gemaakte basis.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten