PERSONAL | De meest gelezen blogposten in 1 jaar

Het is nu alweer 2 oktober en ik schrijf een terugblik over de maanden waar ik deze blogpagina opzette. Er zijn tal van onderwerpen die heel veel gelezen zijn maar onderstaand de onderwerpen.


De meest gelezen blogposten


Hier komt die dan en ik heb de belangrijksten op een rijtje gezet. Waarschijnlijk dat door de maanden heen mijn schrijfwijze is veranderd maar oefening baart kunst zegt men wel eens. Ik hoop natuurlijk dat ik nog meer leuke en interessante onderwerpen zal schrijven maar zoals ik al eerder heb geschreven is dat ik alleen onderwerpen schrijf die ik leuk vind. Het is natuurlijk mooi meegenomen als een ander dit ook vind. Mijn dank hiervoor.

1. De nieuwe makeup schap van de Etos


Toen ik dit artikel schreef en doorlinkte naar de facebookpagina van Etos, werd mijn artikel binnen een rap tempo door heel veel gelezen. Met dank natuurlijk aan Etos omdat zij mijn artikel deelde.


2. Gooi je wijnflessen niet weg


Na de feestdagen had ik zoveel wijnflessen staan waardoor ik bedacht om deze her te gebruiken. En zie hier het resultaat. Ik maakte voor de zomerdagen een kaarsenstandaard van de flessen. Bewerkte ze met vulmiddel, verf en meel en had meteen nieuwe decoratie.


3. Eindelijk echte vakantie


Al jaren had ik geen "echte" vakantie en in Juni ging ik op vakantie naar Marmaris. Het was een geweldige tijd, goed hotel, lekker eten en natuurlijk geweldige lieve mensen ontmoet waar ik nog steeds contact mee heb!



4. Mijn muziek


Ik hou van muziek! Ik maak ze en zing ze ook. De laatste tijd heel weinig aan zingen gedaan maar daar komt verandering in omdat er nieuwe vooruitzichten zijn. 


5. Black Opal voor de donkere huid


Het make-upmerk Black Opal bestond al een tijdje maar heel slecht te krijgen in Nederland. De laatste tijd zie je het merk bijna overal te koop. De Etos heeft een goeie stap genomen om dit merk ook in hun schappen te hebben. Wij donkere vrouwen zijn hier natuurlijk blij mee.


Dit waren mijn meest gelezen posten vanaf 1 oktober 2015. Ik ben er blij mee dat heel veel lezers geinteresseerd zijn en ik blijf zeggen....Volg mij op mijn blogpagina, facebookpagina, bloglovin, twitter, pinterest en instagram.

Groetjes,

Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten