BEAUTY - Bij de Lidl mascara gekocht?

Al een tijdje verkoopt de Lidl make-up en huidverzorgingsproducten. De schappen worden voller en er komen steeds meer schappen bij zag ik. Toevallig was ik in Spanje en liepen we door de Lidl en had ik mascara nodig. Voor de prijs kon ik het niet laten liggen en onderstaand mijn bevindingen.

Mascara van het merk Cien


Als je bij de Lidl komt dan koop je eigenlijk alleen maar etenswaren maar niet aan gedacht dat je daar ook huidverzorgingsproducten kon kopen en ook make-up. Ik ben niet van de foundation van Cien omdat ze allemaal te licht voor me zijn. Ik ging voor de mascara en wel voor de volume mascara Extreme Lashes en voor de waterproof mascara Push Up!

Cien Volume Mascara Extreme Lashes


Mooie verpakking. Goed in de hand en het borsteltje is van hard rubber maar heel fijntjes. Ik heb de mascara geprobeerd maar voelde meteen dat het product heel dun is waardoor je een paar lagen nodig hebt om tot een goed resultaat te komen. Voor de prijs mag ik niet klagen. Beneden de € 2,= En!!! Het klontert absoluut niet. Je wimpers worden wel een beetje "extreem" langer. Maar goed, daar heb ik ook een truck voor bedacht met mijn wimpertang.



Cien Waterproof mascara "Push Up!"


Wederom een fijne omhulsel. Het borsteltje is dikker dan die van de Extreme Lashes. Product is dun en klontert natuurlijk niet. En wederom moet je een paar lagen op je wimpers doen om tot een goed resultaat te komen. Ik klaag niet en zeker niet voor het bedrag.


Conclusie


Het zijn zeer goedkope mascara's die niet te vergelijken zijn met een M.A.C. of L'Oreal maar ze doen hun werk wel alleen ben ik bang dat als je meerdere laagjes gebruikt, je toch heel snel weer een nieuwe moet kopen. Voor een lowbudgetmerk zijn deze mascara's wel aan te bevelen. Ik zeg doen als je niet te kieskeurig bent.

Heb jij ook 1 van deze mascara's gekocht? Wat zijn jouw bevindingen?

Groetjes,

Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten