PERSONAL | Created By Paula bestaat 1 jaar!!

Yes, het is 1 oktober en precies een jaar geleden ben ik begonnen met bloggen. De laatste paar maanden kon ik wegens omstandigheden en door drukte niet alle dagen bloggen. Problemen met laptop en internetverbinding en nog een aantal andere zaken, maar de eerste paar maanden van het begin van het bloggen ben ik echt dagelijks bezig geweest om mijn nieuwe hobby uit te oefenen.


Hoe is het begonnen?


1 jaar geleden had ik heel veel geklust in mijn huis en maakte van oude decoratie weer nieuwe. Andere kleur en andere vormgeving gaf mij voldoening. Mijn huisje is nu precies zoals ik het wil. Er is veel werk en geld ingestopt en ik heb er ook keihard voor gespaard en voor gewerkt. Ik ben een jaar eerder met schilderen van mixed media canvas. Het gaf me zoveel voldoening waardoor ik zoiets had."Ik ga er over schrijven". Al eerder schreef ik dat ik vanaf kleinsaf aan met make-up en haar bezig was en ik keek in mijn badkamer en er kwam een tal aan make-up spullen naar boven. Van alles heb ik foto's gemaakt en zo is mijn blogmanie begonnen.


Waar schrijf ik allemaal over?


Ik denk dat er periodes waren waar ik voornamelijk over Beauty schreef, vervolgens ben ik aan het bakken en koken geslagen en FOOD werd toen geboren. Omdat ik in het verleden veel gereisd heb en nog heel veel digitale foto's had, is toen TRAVEL geboren. De afgelopen maanden heb ik mijn huis opgeruimd en dingen weggegooid, verkocht of weggegeven. LIFESTYLE kwam ook aan de orde. Ik ben nog langer niet klaar om het huis door te zoeken naar spullen die absoluut weg kunnen maar ik neem de tijd. Af en toe zagen jullie de topic CAPSULE WARDROBE voorbij komen. Nah, daar ben ik helemaal mee bezig. Waarom een overvol huis terwijl je de helft niet gebruikt?





Toekomst


Ik blijf schrijven omdat er nog heel veel onderwerpen zijn waar ik over wil schrijven. Bijvoorbeeld onderwerpen die mannen niet begrijpen, nog meer recepten, foto's van reizen, etc. etc.


Ik zou zeggen "Stay tuned" en als er een dag niet geschreven wordt dan ben ik met andere dingen bezig....zoals een vintage markt bezoeken en hierover schrijven maar daar kom ik nog op terug. Er zijn genoeg nieuwe ontwikkelingen die ik nu nog niet kan schrijven maar het wordt leuk!

Groetjes,

Paula


Geen opmerkingen:

Een reactie posten