De meest favoriete foto's op Instagram van de maand Juni

De maand Juni is natuurlijk al een paar dagen geleden afgelopen maar ik heb op Instagram een aantal foto's die het bekijken waard zijn. Hieronder de favorieten in de maand Juni


1. De Zoete Bezigheid


Een heel leuk zaakje in Almelo waar je onder het genot van een kopje koffie met gebak kunt gaan knutselen! Maak een armband in jouw eigen smaak en style.




2. Drankenkaart Rembrandt Beach Marmaris


Normaliter maak je een foto van de menukaart als je een restaurant heel goed vindt! Maar wij hebben een foto gemaakt van de cocktailkaart van Rembrandt Beach. Heerlijke cocktails door een goede barman gebrouwen.


3. De cheesecake van Loetje aan 't IJ

De heerlijkste cheesecake die ik tot nu toe heb gegeten is bij Loetje aan 't IJ. Je betaalt er wel voor maar het is de moeite waard.


4. Daphne's Gift Box in Marmaris


De dochter van mijn oudste zus heet Daphne. Toen wij in Marmaris rondliepen kwamen wij dit winkeltje tegen. Daphne's Gift Box. En natuurlijk moesten wij er een foto van maken. Gewoon grappig.


5.  De dolfijnen in Marmaris


Ook in Marmaris zagen wij deze stenen dolfijnen en ik vond het fotowaardig. Op instagram kreeg deze foto een top aantal likes.


6. IJsje eten bij Mado in shoppingcentre Erasta Fethiye


Na de 3 uur durende rit van Marmaris naar Fethiye en van Fethiye naar Ovacik en van Ovacik naar Fethiye, verdienden wij wel een verwennerij bij Mado Dondurma.


7. De eetruimte in de zee bij Marmaris


Ik ben zelf helemaal overdonderd van deze foto. Het is zo superscherp en het is een grappige zetting. Zie je jezelf al eten in de zee?

8. Kaptan Poyraz


Ook deze foto kreeg heel veel likes. De voorkant van het gebouw waar het appartementcomplex van Kaptan Poyraz van Yunus en Lotte zich in bevinden.


9. Een fotomoment op de boulevard in Marmaris


Van mij werd een foto gemaakt terwijl ik zelf foto's aan het maken was op de boulevard van Marmaris.


10. Aan de pool van Kaptan Poyraz


Eigenlijk ging het mij helemaal niet om de pool (zwembad) maar om de palmbomen of zijn het nu bananenbomen? Ik weet het niet meer maar deze foto kreeg ook ontzettend veel likes.


Dit waren de top 10 van foto's die op mijn instagram als meest "leuk" gevonden zijn. Heb jij ook een instagramaccount en wil je dat ik je volg? Schrijf je instagramaccount onder deze blogpost en ik ga je volgen.

Groetjes Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten