BEAUTY - Shine Appeal Fluid Lipstick van Catrice

Het wordt toch nog zonniger en aangezien ik al een paar weken terug ben in Nederland van mijn vakantie in Marmaris, is mijn huid nog behoorlijk donker. In de zomer gebruik dan vaker een vloeibare lippenstift of een lipgloss die alleen maar glans geeft. Lees en kijk met mij mee naar de review van de vloeibare lippenstiften van Catrice.



Shine Appeal Fluid Lipstick, kleur 120, Nude-Tritious


Met deze vloeibare lippenstift is de zomerlook voor een donkere huid helemaal compleet. Wanneer ik het op mijn lippen smeer dan zie je een mooie brons gouden glans en lift het je gezichtskleur op. Sowieso een aanrader voor de donkere huid.
Het product smeert goed op je lippen en bij mij droogt het niet zo snel op en plakt niet constant maar je moet het niet te dik opsmeren. Ik moet wel zeggen dat je je lippen wel steeds moet bijwerken want einde van de avond gaat die niet halen. Het zou beter zijn om een gewone lippenstift te gebruiken en daar overheen de vloeibare lippenstift en dan krijg je een mooi effect.


Kleur 100, AdREDnaline Rush Lovers


Deze kleur is helemaal geweldig. Bij voorkeur draag ik deze kleur 's avonds bij een feestelijke aangelegenheid want deze kleur verzacht mijn gezichtskleur. En bij een zongebruinde huid geeft het een fantastische uitstraling. Ik ga het zeker heel vaak gebruiken.


Heb jij ook nog steeds een zongebruinde huid? Dan zijn deze vloeibare lippenstiften heel mooi te gebruiken als je je huid een naturel tint wilt geven. 's Avonds zou je de rode lippenstift dik op kunnen smeren zodat je extra dimensie geeft. Overdag zou je de Nude kleur kunnen gebruiken om een "No Make-Up" look te geven.

Ik ben blij met deze 2 kleuren en ga ze zeker de hele zomer gebruiken.

Groetjes, Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten