BEAUTY - De beste lowbudget haarmousse ooit!!

Als ik de juiste producten gebruik in mijn haar dan krijg ik echte krullen. Nu heb ik eindelijk een lowbudget haar stylingsproduct gevonden die helemaal perfect is. Mijn haar krult weer helemaal geweldig.


In the past and now


Toen ik nog werkte gebruikte ik altijd de whipped creme mousse van Sebastian die ik toen ontdekte bij Salon B aan de Willemsparkweg. De kapper die altijd mijn haar deed wist met mijn haar om te gaan en hij gaf de juiste producten voor mijn haar. Tegenwoordig kan ik de mousse niet meer kopen en zocht ik naar een ander alternatief.


Cien haarmousse


Toen ik op vakantie ging naar Torrevieja (Spanje) deden we boodschappen bij de Lidl en kochten we de Power Styling Mousse van Cien met als achterliggende gedachte dat als de mousse mij beviel, ik het in Nederland nog kon gaan kopen. Ik moet zeggen, ik was verbaasd omdat de substantie bijna het zelfde was als de mousse van Sebastian. Ik had al zoveel soorten mousse gebruikt en geen 1 kon tippen aan de Sebastian Mousse totdat ik die van de Lidl kocht. Helemaal geweldig en mijn haar zat perfect.




De mousse


Voelt als slagroom aan en is compacter dan de normale mousse die ik altijd heb gebruikt van andere merken. Deze is niet van Garnier, L'Oreal, Schwarzkopf, of wat dan ook maar gewoon van de Lidl.


Gebruik jij net zoals ik de haarschuim van CIEN? Bevalt het je? Laat een reactie achter onder deze blogpost.

Groetjes,

Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten