BEAUTY - Lowbudget Pressed Powder Foundation van Max & More

Nooit verwacht dat de Action ook foundation verkoopt voor de donkere huid. Bij puur toeval zat ik in de schappen te neuzen en vond deze foundation in de kleur DFC 266 Cappuccino. Lees mijn review hierover.


De Pressed Powder Foundation

Op de verpakking staat dat men Aloe vera & Vitamine E heeft toegevoegd. Heel bijzonder want zo vaak zie je toevoegingen zoals deze bestandsdelen niet in een make-up product van Max & More. Het zal wel goed voor je huid zijn denk ik dan. Daarnaast staat goed aangegeven hoelang dit product houdbaar is. 9 maanden i.p.v. de reguliere 12 maanden. Je zou dan denken dat er toch iets niet goed zit in het product. Maar we gaan het ervaren. In het doosje zit een kleine spiegel en een make-up spons die zo slap is dat ik het heb weggegooid. Beter mijn eigen Real Techniques make-up spons gebruiken.

De kleur

Cappuccino. Zoals eerder gezegd vind ik dit heel bijzonder want normaliter vind ik alleen maar foundation, concealer en gezichtspoeder die veel te licht is voor een donkere huid. We gaan het testen (EN NIET UITTESTEN) op de bovenkant van mijn arm. Ik merk en zie dat de kleur te rood is voor mij. Ik heb een gele ondertone en als ik het op mijn wang smeer dan zie ik eruit als een indiaan. Zo rood komt het op mijn gezicht uit te zien. Dus liever geen foto dan maar.

Conclusie


Of ik hou deze foundation en ga het mengen met een andere foundation die de kleur goed maakt of ik geef het weg. In ieder geval is de foundation qua substantie redelijk ok maar niet voor mij. Je moet een vette huid hebben om het te gebruiken. Voor een droge huid is het NOT DONE.


Heb jij ook de pressed powder foundation van Max & More gekocht? Ik wil graag jouw ervaring weten met deze foundation. Laat een reactie achter onder deze blogpost.

Groetjes Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten