De meest gelezen blogposten van de maand Juni

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat op mijn blogpagina heb geschreven maar door omstandigheden en door drukte had ik maar weinig tijd. Op onverwachte momenten kwamen opeens hele leuke dingen mijn pad op....nieuwe ontwikkelingen dus stay tuned.


Vandaag een aantal artikelen die in de maand Juni populair zijn...


1. De nieuwste lowbudget mozaïek blush van Fashion Professional (te koop bij de Action)

Deze blush is zo mooi en geeft een mooie glow over de appeltjes van je wang. Zeker een aanrader en voor de prijs......ongelofelijk beneden de € 1,=



2. De lowbudget travelset van Max & More (te koop bij de Action)

De kleuren van deze make-up travelset van Max & More zijn ontzettend mooi maar het product zelf geeft fall out en is dus behoorlijk poederig. Je moet het doosje zo voorzichtig behandelen om te voorkomen dat het stuk gaat en je tas of make-uptas smerig maakt van binnen. Voor de prijs van rond de € 1,= is het natuurlijk geen geld.


3. De meest gelezen blogposten van de maand Mei


Ja deze maand werden de blogposten van de maand Mei heel vaak gelezen. Mijn hartelijke dank hiervoor.


4. Mijn wenkbrauwen routine

Ik ben nog steeds aan het leren hoe ik mijn wenkbrauwen het beste moet gaan tekenen en invullen. Doordat ik met een scheermesje een hap van mijn wenkbrauwen wegscheerde, moest ik mijn wenkbrauwen voor de komende periode 



Aangezien er nieuwe ontwikkelingen zijn en ik er heel druk mee zal hebben, zal in de maand Juli geregeld weer blogposten verschijnen.

Groetjes, 

Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten