BEAUTY - De nieuwste lowbudget mozaiek blush van Fashion Prosfessional (Action)

Naar de Action gaan is leuk, maar nog leuker is dat ze steeds maar weer met nieuwe make-up producten komen die beneden de € 2,= kosten. Hoe lowbudget kan je gaan! Niet dat van alle producten de kwaliteit even goed is maar tot op heden zijn dit maar een aantal producten. Ik gebruik ze niet elke dag maar af en toe een product van Max & More of Fashion gebruiken kan geen kwaad. Je moet gewoon altijd zorgen dat je je gezicht goed verzorgd en reinigt. Daarnaast zijn de prijzen niet zo gigantisch dat je dit niet kunt permitteren als je het niet zo breed hebt. Ik weet er alles van.

De verpakking & ingredienten

Net zoals altijd verpakt in een mooi klein vierkant zwart doosje. Je opent het doosje en er verschijnt een rond make-up doosje met de mooie fuchsia / roze kleuren. Het product is in 3D uitgevoerd want de hartjes vertonen een relief waardoor je het eigenlijk zonde vind om het product te gebruiken. De kwaliteit van de verpakking is van goedkope plastic gemaakt en daarom was ik extra voorzichtig voor het geval dat het product brokkelt. Ik heb dit ooit eerder meegemaakt met de blush en bronzer van de Etos, alleen betaal je bij de Etos 5 x zo veel!!

De kleuren

Een combinatie van Fuchsia, roze en babyroze. Zo mooi om naar te kijken, maar daar hebben we het niet voor gekocht....toch? Het product is zeer poederig maar elke beautylover weet dat je dan een beetje van het product op je blushkwast moet doen.


Op een donkere huid


Op een donkere huid is de kleur super zacht. En ik dacht dat vaal uit zou vallen maar niets is minder waar! Heeft een zoete uitstraling moet ik zeggen. Ik heb het op mijn bovenhand, vinger en wang getest met en zonder foundation. Op mijn wang zie je op de foto niet veel van maar in het echt is het super zacht en heel subtiel. Ik ben tevreden over dit product. Zie hieronder het resultaat.


Heb jij ook deze blush gekocht? Dan wil ik graag weten of deze je bevalt. Mij in ieder geval wel want het is niet te opzichtig. 

Groet,

Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten