De best gelezen blogposten van April

Wat gaat de tijd snel. Het is alweer maandag 2 mei en de lente wil maar niet goed doorkomen, maar mensen niet getreurd want vanaf donderdag gaat het eindelijk lekker weer worden. Op deze maandag kijk ik terug over de maand April en constateer dat ik eigenlijk niet al te veel heb geschreven maar de onderwerpen die geschreven werden, zijn onderwerpen die ik leuk vind.



1. Mijn favoriete lowbudgetproducten van de maand April en een ooglook

In deze blogpost liet ik jullie zien welke producten ik geregeld gebruikte in de maand April. Allemaal lowbudgetproducten die makkelijk te krijgen zijn in de bekende winkels.

2. Foto-impressie Djerba (Tunesie)

Deze reis naar Djerba was heel leuk. En het leukste vond ik toch de overnachting in de woestijn en slapen in een nomadentent. De stilte van de woestijn maakte mij helemaal rustig en zette je je verstand op nul. 

3. Gooi je wijnflessen niet weg

Van lege oude wijnflessen een leuke kaarsenstandaard maken om tijdens de warme zomerdagen op een tafeltje op je balkon te plaatsen. Deze techniek met verf en meel bestaat al een tijdje en geeft een mooie structuur.


4. 25 april 2016 de Nationale Feestdag der Zuid Molukkers

In deze blogpost vertel ik het verhaal van mijn vader die voor Nederland heeft gevochten en nooit erkenning heeft gekregen maar bovenal geen waardering heeft ontvangen. Ik beschrijf in het kort WAAROM en HOE mijn vader hier naar Nederland is gekomen. Laten we zeggen dat het geen vrijwillige keuze was maar een opgedrongen keuze. Toch triest dat je in een vreemd land moet sterven zonder je eigen moederland jarenlang niet te kunnen zien omdat je ziek bent geworden.


5. De meest gelezen blogposten van de maand Maart



6. De concealing refreshing primer van Max & More

De nieuwste gezichtsprimer van Max & More die bij de Action in de winkel ligt. Deze primer die nog geen € 2,= kost is een aanwinst voor je make-upstash. Het voelt namelijk heel fijn aan en niet zwaar op de huid.

7. Welke spullen in huis moet je nu weggooien of vervangen?

In deze blogpost laat ik je zien welke artikelen in huis je weg moet gooien. Regelmatig vervangen van afwassponsen, tandenborstels, etc. etc.


8. Kijk hoe deze dame brood maakt in diverse vormen



9. Review contour palette Max & More

Wederom een nieuw product van Max & More te koop in de welbekende Action. Deze contourpalette gebruik ik nu al een tijdje en ik moet zeggen dat het me beter is gaan bevallen. Hoezo lowbudget? Deze is SUPER lowbudget.


10. Lowbudget Primark PS Love your smile

Een blogpost van 2015 die deze maand heel vaak werd gelezen. De travel tandenborstel en tandpastaset die superhandig is om in je handtas te hebben.


Op naar de maand Mei met weer nieuwe leuke artikelen en producten.

Groetjes Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten