BEAUTY - Review W7 Toasted oogschaduw palette

Ik ben mijn make-upstash aan het opruimen en zie dat ik heel veel producten nog niet besproken heb. Dus de komende periode heel veel beauty en tussendoor natuurlijk andere onderwerpen.


Vandaag een hele mooie palette van het huis van W7 cosmetics. Toasted...roestkleuren. Helemaal geschikt voor de donkere huid, alhoewel je het op de swatch niet zo goed ziet. Check zelf maar.

Deze palette bestaat uit 4 kleuren die goed gepigmenteerd zijn tot het poederige aan. Alle 4 kleuren zijn glanzend maar heel mooi. Ik ben bang dat deze oogschaduws fallout geven dus mocht je een make-uplook met deze palette wilt maken, wees erop voorbereidt dat je eerst je make-uplook maakt en dan pas je gezichtsbasis aanbrengt.


Het doosje is makkelijk open te maken en klikt zo goed waardoor je het makkelijk in je tas kan doen zonder dat het per ongeluk open gaat en stukjes oogschaduw in je tas vind.


Ik kan me vergissen hoor, maar tot op heden heb ik nog geen review van deze palette gelezen of gezien. Wonderbaarlijk natuurlijk want deze palette bestaat al een tijdje en mogelijk dat doosje goedkoop eruit ziet.

De W7 Toasted oogschaduw palette kost bij bol.com € 7,99

Mocht je deze palette ook hebben en heb je meer info voor mij? Laat dan een reactie achter onder deze blogpost.

Groetjes Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten