De meest gelezen blogs van Februari

Hallo allemaal, ik ben er weer na meer dan een week afwezig te zijn geweest. Ik heb het de afgelopen weken zo druk gehad met werk zoeken en cursussen volgen waardoor ik mijn prioriteiten op een ander vlak heb gelegd. Maar desalniettemin, ik ben er weer en weer boordevol nieuwe ideeën.


Vandaag een lijstje met de best gelezen blogposten van de maand Februari.

DIY -Gooi je wijnflessen niet weg!! 23 feb. 2016, 605 views


MUZIEK: mijn muziek op zondag 7 feb. 2016, 84 views



DIY - Deel 2 Mixed Media Canvas THE KEY TO SUCCES, 18 feb. 2016, 61 views


BEAUTY - Een echt valentijnskado is chocolade maar...12 feb. 2016, 40 views


FOOD - Nasi kuning uit de rijstkoker 8 feb. 2016, 36 views

De komende periode ga ik weer geregeld blogposten schrijven, dus blijf alert.

Groetjes Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten