BEAUTY - Review Sleek Face Form Medium

In mijn make-up stash een palette gevonden van Sleek. De Sleek Face Form Contouring & Blush palette. Ik hou van deze palette met contourpoeder, blush en highlighter. Kijk met me mee wat ik van deze palette vind.


Ten eerste moet je natuurlijk weten wat "Contouren" is. Contouren is eigenlijk vormgeven aan je gezicht op het moment dat je foundation, concealer en gezichtspoeder hebt aangebracht. Je gezicht is nu kaal maar wel egaal. Om meer vorm te geven ga je contouren. Je kan het in crème vorm (crème op crème) of in poedervorm (poeder op poeder) krijgen. In een andere blogpost zal ik laten zien hoe je moet contouren.

De Sleek Face Form palette zit in een mooi zwart doosje met spiegel. Sleek heeft sowieso mooie doosjes vind ik. Er zitten 3 kleuren poeders die allen een eigen functie hebben: contourpoeder, highlighter en blush. Op de verpakking staat: Face Form is een ultieme contour multi-palette. 
* Een matte, makkelijk te mixen contour poeder
* Een verlichtende highlighter



Als ik de kleuren op mijn bovenhand swatch, vallen ze toch iets lichter dan verwacht. Als ik het op mijn gezicht swatch vallen ze dus absoluut goed. Helaas heb ik geen goede belichting om een voorbeeld op mijn gezicht te laten zien dus doen we het met de bovenhand swatch. De poeder voelt heel zacht en vol aan. Dus het blenden gaat behoorlijk goed. Goed product.



Bij aankoop van deze palette krijg je het doosje verpakt in een mooie doos. Dit moest ik er wel bij melden.

De Sleek Face Form heeft 3 prachtige kleuren met goed gepigmenteerde poeders. Daarnaast zijn de poeders goed te blenden dus je hoeft absoluut niet als een clown rond te lopen. Ik denk zelf dat ik eigenlijk niet de medium versie moest hebben maar de dark versie. In de zomer ben ik ook nog eens een stuk donkerder dan normaal. Dus we gaan het zien.

Heb jij ook deze palette? Of heb jij een ander merk contourpoeder? Laat het me weten door een reactie achter te laten onder deze blogpost.

Groetjes Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten