BEAUTY - review Etos Highlighter powder - Gold

Waar blijft de zon? Het blijft nog steeds een beetje koud en onze huid ziet er lichter uit dan normaal. 's Morgens als we ons opmaken dan is een highlighter altijd een welkome gast. Vandaag review ik de Etos Highlighter powder Gold. Voor de donkere huid is dit een goeie en mooie kleur. Het is warm maar geeft een super mooie glans en geeft een brightning effect. Kijk met me mee.


Allereerst: kijk dan naar de motieven die zijn gemaakt in de highlighter. Wat een mooie structuur. Eigenlijk zonde om het te gebruiken maar daar is die natuurlijk niet voor. Design is niets om op aan te merken. Ik heb wel problemen mee als je met een highlighter kwast het product gebruikt. Het poedert teveel waardoor je echt moet uitkijken dat je niet teveel op je kwast hebt. Dus eerst de poeder van je kwast aftikken en dan pas gebruiken.

De highlighter is, net zoals bij de andere producten van Etos Beauty, verpakt in een zwarte doos met doorzichtige deksel. Ik heb af en toe moeite met de deksel omdat het soms moeilijk is om het open te maken. Aan de andere kant ook een positief punt omdat het dan niet zo makkelijk opengaat als je het meeneemt in je tas.

Qua prijs mag je ook niet klagen want de producten van Etos Beauty behoren tot de budget make-up. 


Laten we een swatch op mijn bovenhand doen. Met een kwast heb ik het product gebruikt. Ik heb de poeder eerst eraf moeten tikken omdat er veel product op komt. Vervolgens geef ik een veeg met de kwast en meteen zie je de glans van de poeder. Heel mooi. Naderhand heb ik de poeder boven mijn jukbeen aangebracht en de glans is heel mooi. Deze ga ik vaker gebruiken.


Ik ben wel van mening dat als mijn huid donkerder wordt, dat het je gezicht flets maakt maar dat zien we tegen die tijd wel. 

In ieder geval ben ik tevreden over dit product en voor € 3,99 moet je het niet laten liggen.

Heb jij ook de Etos Highlighter Powder? Laat je mening hier achter onder de blogpost.

Groetjes Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten