BEAUTY - de mooiste highlighter palette ever

Ik weet niet wie de ideeën of designs bij Sleek MakeUp bedenkt maar deze man of vrouw is een genie. De Sleek Highlighter palette is een product die je echt in je make-up stash moet hebben. Het maakt niet uit of je een donkere, medium of lichte huid hebt, deze highlighter is 1 van mijn favorieten.




De Verpakking

Ten eerste zit het doosje verpakt in een mooi zwart doosje met precies erop vermeldt om welk product het gaat. Op de achterkant van het doosje wordt aangegeven hoe je de highlighters moet gebruiken.


De highlighters zelf zijn weer prachtig verpakt in een bruin gouden glanzend doosje, met aan de binnenkant een spiegel.


De kleuren

De kleuren van de highlighters zijn zo mooi. Check onderstaande foto. Elke kleur heeft een naam, te weten: Platium, Royal Gold, Rennaissance Gold en Antique Gold. Topkleuren. Ik heb ze op mijn arm geswatch en kijk hoe die kleuren glanzen. Product is trouwens goed te blenden.

De Highlighting palette van Sleek MakeUp is een aanwinst in je makeup stash. De verhouding prijs kwaliteit is boven het gemiddelde moet ik zeggen.

Heb jij deze palette ook? Wat is jouw ervaring hiermee?

Groetjes Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten