MUSIC - Mijn muziekafspeellijst van zondag 14 februari

Goedemorgen, jullie weten allemaal dat ik niet aan Valentijnsdag doe maar op die zondag heb ik me flink vermaakt door naar Netflix te kijken, broodjes bakken, huis opruimen en schoonmaken en dat allemaal onder het genot van lekkere discomuziek van de jaren '70 en '80

Aanleiding

Zaterdag 13 februari jl. ging ik naar het concert van de Ladies of Soul in de Ziggodome. Ik ging er heen met mijn 2 zusters, 2 nichten en een dochter van mijn oudste nicht. Het was heel gezellig en ik heb de hele concert meegezongen omdat de liedjes uit mijn tienerjaren waren... Helaas hebben wij de dames niet echt de hele concert kunnen volgen op een scherm dus het was elke keer turen wat ze aan het doen zijn. Beetje jammer van het hele concert. Of ik er nog een keer naartoe ga volgend jaar? Nee, ik denk het niet. Vind ik zonde van mijn geld.

Laten we teruggaan naar zondag 14 februari jl. Welke muziek heb ik allemaal gehoord op die zaterdag? Genoeg en leuke muziek natuurlijk die ik vroeger draaide op mijn cassettespeler en waar ik voor de spiegel heel vaak op danste. Ja ik danste en zong vroeger heel vaak voor de spiegel.... Lachen toch?

INXS - Need you tonight



Envoge - Hold on


Doobie Brothers - Long train running


Wild Cherry - Play that funky music


Shirley & Company - Shame shame shame


Strech - Why did you do it


Hoe heerlijk was het om naar dit soort muziek te luisteren wanneer je aan het schoonmaken bent en zo gaat ook de dag sneller.

Veel luisterplezier.

Groetjes Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten