DIY - Deel 2 Mixed Media Canvas THE KEY TO SUCCES

Een aantal maanden geleden had ik een foto-tutorial geschreven over het maken van een Mixed Media Canvas. Om inspiratie op te doen moest ik bladen en de trends van 2016 volgen en meer op het gebied van kleuren. De kleuren Serenity, Okergoud en Rose Quartz zijn de kleuren van het jaar 2016.


De basis is gemaakt en ik heb mijn dozen met accessoires doorgespit en de kleuren die mij aantrekken eruit gehaald. Rose en koperkleuren maar ik zag al dat qua koper, ik geen 1 product heb in die kleur. Dus nemen we hiervoor andere materialen.

De basis vond ik TE rose en heb hier gesso overheen gesmeerd en gewerkt met verschillende verven en distresspaints (verf die door in aanraking te komen met water...gaat druppen). De distresspaint geeft een mooi effect en dat had ik als doel.

Ik had een kartonnen hekwerk en die wilde ik graag gebruiken. Daarnaast een aantal rozen die ik weer met gesso had bestreken zodat de verf beter pakt als ik het schilderij wilde afwerken.

Onderstaand het eindresultaat







Geen opmerkingen:

Een reactie posten