BEAUTY - Is de W7 Banana Dreams losse poeder echt zo geweldig?

De gele poeder in de beautywereld word door bijna elke beautylover, makeupartist of drogist aangeraden. Maar niet elke gele poeder heeft dezelfde werking en kleur. Ik heb een test gedaan met de W7 Banana Dreams Loose powder

Uitstraling

Op een plaatje vond ik de verpakking aantrekkelijk en chique uitzien. Als je bijvoorbeeld op de webshop van Beauty 88 kijkt dan ziet de poeder er behoorlijk geel uit. In het echt valt het best wel tegen. Qua uiterlijk zit er geen verschil met de andere losse poeders die ik thuis ook heb. Ze zitten allemaal in een rond doosje en als je de dop eraf haalt zitten er gaten in de 2e deksel. 

Kleur

Ik kon meteen zien dat deze poeder niet echt geel is, nee het neigt meer naar het oranje. Ik heb de gele poeders van Sacha Cosmetics en Eyes Lips Face, maar die zijn veel en veel geler dan de W7. Dus qua kleur vind ik het wat minder. De websites die dit product verkopen hebben, denk ik, de kleur aangepast waardoor de poeder geler lijkt. Niets is minder waar.


Hoe verhoud het zich op de huid?

Omdat het niet echt geel is en omdat de poeder meer oranje naar wit is, raad ik deze poeder af voor de donkere huid. Bij mij slaat die wit af en dat vind ik niet mooi voor bij een donkere huid.

Conclusie

Voor een lichte huid is deze poeder uitermate geschikt maar voor een donkere huid raad ik het af omdat wanneer je foto's met flits maakt, dan krijg je een witte waas onder je ogen...de zogenaamde clown effect.

Voor de rest vind ik W7 een prima merk en behoorlijk lowbudget maar dan zou ik voor de prijs de gele losse poeder van Eyes Lips Face aanraden. Die is echt geel en komt ook op een donkere huid beter tot z'n recht.

Groet Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten