BEAUTY - Een echt valentijnskado is chocolade maar dan in de vorm van een oogschaduwpallet

Tja, ik ben geen Valentijnsdag vierder maar de cadeautjes die nu in de winkels liggen vind ik wel interessant. Niet dat ik het ga kopen hoor maar wij vrouwen houden van snuffelen en zoeken naar nieuwe dingen. Ik ga geen review schrijven maar geef alleen advies of het geschikt is voor een donkere huid is of niet en of het inderdaad een lowbudget product is.


De I HEART MAKEUP pallet van Makeup Revolution is eigenlijk geen nieuw product want de meeste beautybloggers/-vloggers en YouTubers hebben hier al een review over geschreven. Sommigen schreven dat het een limited edition is maar niets is minder waar! In sommige Kruidvat-filialen hebben ze het nog achter in het magazijn. Het wordt niet goed verkocht is tegen mij gezegd. Ik heb ze voorgesteld om er een apart mandje voor te geven...maar goed...wie ben ik! 

Bij de Kruidvat hebben ze 2 varianten...pure melk en witte chocolade versie en daarnaast ruikt die iets, maar dan ook iets naar chocolade.

De verpakking

De verpakking is geweldig. Ik zou er zo een hap van willen nemen maar ...uhhh...doe maar niet! Volgens de kenners is deze pallet een dupe (namaak) van de Too Faced. Ik kan geen dure make-up kopen dus ik heb het ook niet maar ik ben al blij met de I Heart Makeup die ik gekregen heb. De Too Faced Chocolate Bar kost rond de € 44,= en de I Heart Makeup kost plusminus € 8,=
Foto: Sephora.com

Geschikt voor een donkere huid?

Absoluut. Deze palette is heel goed nagemaakt. Ik heb de palette van Too Faced in het echt gezien en de kleuren zijn inderdaad prachtig maar iets lichter ten opzichte van de I Heart Makeup. En ik moet zeggen dat de palette beter bij een lichtere huid werkt dan bij ons die een donkere huid hebben. Ik heb een donkere huid en kan niet teveel roze op mijn oogleden hebben want dan ziet het er assig uit. Daarom heeft de palette van I Heart Makeup mijn voorkeur want het is toch iets donkerder dan de Too Faced. Daarnaast is de pigmentatie heel goed. Ik ga geen swatches laten zien omdat mijn huid donker op de foto overkomt dan in werkelijkheid.


Lowbudget?

Alles beneden de € 10,= is voor mij lowbudget. Prijs beoordelen op kwaliteit: dan zeg ik GOED!

Is het een Valentijswaardig product?

Absoluut. Dus mannelijke lezers...voordat je een cadeautje gaat kopen voor je vriendin of partner....check eerst haar makeupladen en dan pas naar de winkel rennen!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten