BEAUTY - Grappige en leuke beautybloggers/-vloggers

Ook vandaag kom ik weer met een lijstje van beautybloggers/-vloggers maar deze keer van de dames waar ik echt in een deuk lig of waar ik geregeld lach wanneer ik hun videofilmpjes bekijk.

Laura Ponticorvo

Als er eentje waar ik constant van in een deuk lig dan is het Laura wel. Hoe ze met haar spontaniteit mensen benaderd en hoe zij haar huisdieren toespreekt. Niet te vergeten haar "huisgenoot" Alfredo. Die 2 samen is echt dolle boel. Naturlijk heeft zij ook hele serieuze onderwerpen maar als zij haar publiek toespreekt aan het begin van de video, lig ik al in een deuk. Ze maakt de raarste dingen mee en hoe schattig is haar hond Rox en haar mooie kat. Spontane meid en super hylarische video's. Ga vooral door.

Mascha Feoktistova van Beautygloss

Voor mij op de 2e plaats Mascha. Ook om een aantal video's van haar kan ik lachen omdat ze soms, sorry dat ik het zeg, heel klungelig doet...Hahahahahaa... Dan is ze bezig met een make-up tutorial maar dan opeens kan ze niet beslissen welke make-up ze op wilt doen. Beetje onzeker komt ze dan bij me over, terwijl ze 1 van Nederlands grootste beautblogger is.  Je moet haar video's maar volgen maar let er wel op dat ze al een paar jaar bezig is dus neem de recentste video's. Zij heeft ontzettend leuke onderwerpen en ze maakt ook van alles mee.


Jiamie

Ik weet niet wat het is maar als ik haar op haar video's zie dan denk ik elke keer dat zij het zusje is van Mascha. Ze hebben allebei een beetje spleetogen en hebben allebei donker haar en gek genoeg gedragen ze zich allebei een beetje hetzelfde. Jiamie die praat tegen de camera alsof je samen met haar in 1 kamer zit. Zij kan zo grappig doen. Zij blogt over diy, fashion, beauty, etc. Kijk naar haar filmpje hieronder en zie hoe zij een app uitprobeert. Hylarisch gewoon.

Sheling Kamkes van Sheling Beauty

Ik weet niet wat het is maar Mascha, Jaimie en Sheling kunnen echt wel zusters zijn. In de video's van Sheling zie jaar merendeel over Beauty vloggen. Ik dacht dat ze een opleiding grimeren volgt en dat is ook te zien aan haar video's over metamorfose. Zo goed doet ze het! Ik merk op dat ze in bijna elke vlogvideo zegt dat ze haar kamer nog moet opruimen. De uitspraken die ze doet en de gekke bekken die ze soms trekt, maakt mij aan het lachen. Heel leuk en heel leerzaam haar video's. 

Serena Verbon van Beautylab NL

Als zij samen met andere dames een challenge of taggs doen dan lig je af en toe helemaal dubbel. De leukste video die ik tot nu toe vind is de "Accent Challenge". Ik kijk nog steeds terug naar het filmpje wanneer zij en haar vriendin verschillende dialecten nadoen. Kijk zelf maar. Al die discussies erom heen dat Fries of Limburgs geen taal is laat ik terzijde en vind ik niet eens interessant. Gaat erom dat je het maar moet kunnen om in verschillende dialecten te kunnen praten.

Sabrina Putri

Wat is zij cute! Met haar lange haren en haar bril en zo cute gezicht. Ik lach altijd om haar, ik lach haar niet uit want daar is ze te cute voor. Zij heeft hele leuke tips en adviezen op het DIY-vlak. Sommige dingen kan ik wat mee maar de computer gerelateerde onderwerpen vind ik altijd wel interessant. Ik heb zelfs een aantal adviezen opgevolgd en warempel het werkt! Dankjewel voor je tip.

Dit was mijn lijstje met 6 grappige en leuke beautybloggers/-vloggers. Gek genoeg zijn de Aziatische dames sterk vertegenwoordigd alhoewel ik niet zeker weet of Jaimie Aziatisch is, maar ik heb het vermoeden van wel. You go girls. Blijf de video's plaatsen en blijf jezelf want dat vind ik het leukste van alles. Ooit wil ik ook gaan vloggen maar dan moet ik eerst een hele goeie camera hebben maar jammer genoeg....

Groetjes Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten