BEAUTY: The Bodyshop....ik kan niet kiezen

Goedemorgen, dol gelukkig liep ik met mijn cadeaucard van de Bodyshop richting de winkel. Ja dolgelukkig want als je het niet zo breed hebt en je krijgt een cadeauty dan ben je heel dankbaar. Dus op donderdagmiddag met een happy gevoel de winkel binnen. 


Veel keuze

Tja, en daar sta je dan in de winkel en je loopt alle producten af en je ruikt en smeert en checkt natuurlijk ook de prijs. Jeetje, wat is alles duur! Natuurlijk is het duur want alles is op natuurlijke of plantaardige basis. Vroeger toen ik werkte keek ik hier niet eens naar maar tegenwoordig moet elke cent omgedraaid worden. Maar nu is de vraag... wat wil ik van de cadeaucard kopen? Wat is echt nodig en wat wil je? Make-up of huidverzorging, of iets voor de handen of voor het haar? Ik wist het gewoon niet. Dus tja, dan maar keuzes maken en kijken wat mijn huid tijdens deze koude winterdagen nodig heeft. Yep, een serum.

The Body Shop Oils of Life

Ik had de afgelopen periode heel veel gezien op YouTube bij de beautyvloggers en gelezen bij een aantal beautybloggers over de Oils of Life. Schijnt een goed product te zijn en het is een intense revitaliserende gezichtsolie. Tja, ik heb hier nog olie staan en die is nog langer niet op. Maar ik dacht: deze olie of beter gezegd serum, staat bij de meeste bloggers en vloggers als goed aangeschreven. Dus ik ga het eerst proberen in de winkel.


Het serum zit in een 30 ml. oranje/bruin flesje. Even een test op de bovenkant van mijn hand. Superzacht zeg en het trekt zeer goed in maar je huid ziet er niet olie-achtig uit en ruikt daarnaast ontzettend lekker. Goed product dus. Ok, de twijfel begint. Heb ik het echt nodig? Dat doen mijn zusje en ik heel vaak als we in een winkel staan en dingen willen gaan kopen. Als het niet belangrijk is dan koop je het gewoon niet. Is nergens voor nodig. Maarruh.... deze keer heb ik een cadeaucard en ik wil deze keer een goed product kopen. Ik schrok me wild dat het serum boven de € 20,= kostte...jemig...en dat maar voor 30 ml. Maar goed, ik hoef geen geld uit te geven, ik heb de card.


Gebruik

Ik heb het serum na lang wikken en wegen uiteindelijk gekocht en kreeg daarnaast een Shea body butter. een Shea lip butter en een Shea handcrème kado. Op de verpakkingen lees ik dat de productie in Thailand plaatsvindt! Ik kan beter naar Azie gaan omdat de meeste cosmetica daar geproduceerd worden en ik denk ook dat het ook nog een stuk goedkoper is. Even een verlanglijstje opstellen voor diegene die naar Azië gaan... 


In ieder geval ben ik het serum 's avonds gaan gebruiken. Eerst de huid helemaal grondig gereinigd zoals ik het in mijn avondroutine beschreven had. Voordat de nachtcrème erop komt druppel ik 2 druppels op mijn handen en vervolgens over mijn hele gezicht. Ik moet zeggen, het trekt goed in maar laat geen olielaag achter en het ruikt lekker. De volgende ochtend mijn ochtendroutine gedaan en weer het serum ingesmeerd. De hele dag geen droge huid en ik voelde ook geen olielaag. Achteraf gezien doe je lang met het flesje want je hebt maar 2 druppels nodig. Dus uiteindelijk misschien niet duur.

Shea Body- en Lip Butter en Handcreme

Meteen maar ook de andere producten gebruikt en ik moet zeggen.... heerlijke producten. Je merkt ook meteen dat het hydrateert en de lip butter is helemaal geweldig. Plakt niet maar is echt een crème die intrekt en geen vettigheid achterlaat op een glas. Ik ben toch verrast tevreden.




Heb jij ook 1 van deze producten of allemaal? Deel je ervaring met mij door een reactie onder deze blogpost te plaatsen.

Groetjes Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten