BEAUTY - Lowbudget make-upproducten van vandaag

Goedemorgen, het is vandaag maandag en een nieuwe dag brengt weer nieuwe kansen. 's Morgens word ik wakker en doe de rolgordijnen omhoog en praat dan tegen mezelf "Goedemorgen Paula, het is weer een nieuwe dag en een nieuwe week en we gaan er weer tegenaan!". En ja, dat gaan we zeker doen. Maar eerst douchen, aankleden en voor de veranderingen ff makeuppen. Een goed begin is het halve werk.

Vandaag heb ik zin om me helemaal op te maken en een natuurlijke look te geven. Het is winter dus uitbundige make-up is voor mij uitgesloten. Geen felle kleuren maar rustige warme kleuren.


De producten

Gezicht

Voor het gezicht gebruik ik de primer van W7. Zo'n fijn product. Smeert ontzettend goed maar vandaag trekt die een beetje snel in. Mijn huid ziet er ook droog en egaal uit. Dus het werkt?


De primer laat ik 10 minuten inwerken en vervolgens gebruik ik de foundation van de Etos. De Ulatra light foundation in de kleur hazelnut Ik moet zeggen dat deze foundation een beetje stinkt. Het ruikt naar chemicalien maar als je het op je gezicht smeert is er verder niets aan de hand. Heel vreemd! Het is een medium dekkende foundation dus dat is voor een doordeweekse dag alleen maar goed.


Om de oneffenheden op m'n gezicht weg te werken gebruik ik de corrector & concealer palette van Sleek, kleurnummer 04. Ik dacht dat dit de donkerste was maar niets is minder waar. Er is nog een donkere versie. Zoals je ziet heb ik deze palette al vaker gebruikt waardoor de middelste kleur de pan al heeft bereikt. Goed spul en goed dekkend en absoluut aansluitend op mijn huidskleur. 


Mijn gezicht is nu egaal en heeft 1 kleur maar ik ben er nog niet want alle gelaatstrekken hebben de producten weggewerkt dus om meer diepte terug te krijgen heb ik een brightner nodig onder mijn ogen. Ik gebruik de concealer van Sleek Lumaire, nummer 03


Ik vind het goed zo en poeder mijn gezicht af met de compacte gezichtspoeder van de Etos.


Voor een beetje kleur gebruik ik de NYC blush Cheek Glow kleur 650 NoLiTa Pink. 


Ogen en lippen

Ik gebruik niet elke dag oogschaduw want dan krijg ik een gevoel dat het niet natuurlijk is. Alleen bij speciale gelegenheden, maar vandaag had ik zin om een heel klein beetje te gebruiken van de Etos Baked Eye oogschaduw in de kleur 4059-101 (zo vreemd dat er geen naam bijstaat en zoveel nummers), de eyeliner van Maybeline en de lippenstift Etos Color Care nummer 003. Ik gebruik niet altijd mascara.


Wenkbrauwen

Sinds een paar maanden vind ik mijn wenkbrauwen weer belangrijk. Ik heb lang geoefend om het perfect te krijgen maar tegenwoordig zet ik de wenkbrauw vast in de juiste vorm met de wax en vervolgens teken ik de bovenlijn en onderlijn met een wenkbrauwpotlood en het middenstuk vul ik in met de wenkbrauwpoeder van W7, Brow Parlour kit. Voor het geld is het een topproduct en zit in een klein blikje die je zo mee kan nemen.



Zo, ik ben weer helemaal klaar en ga me nu richten op de dingen die ik vandaag absoluut moet gaan doen.

Gebruik je ook van 1 deze producten en wil je iets kwijt? Laat een reactie achter onder deze blogpost.

Groetjes Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten