Favorieten op Instagram

Goedemorgen, in deze blogpost deel ik mijn favorieten van mijn Instagram account. Ik ben 1 oktober begonnen en heb inmiddels 144 foto's gepost en tot op heden 117 volgers. Zijn niet veel volgers maar er is een begin gemaakt. Instagram is zo´n mooi instrument om je foto´s nog mooier te maken dan ze al zijn. Kijk maar mee naar de geposte foto´s en de originele foto´s.



De foto's

Met 46 likes staat de foto van een Grieks huisje met wit en blauwtinten boven aan mijn lijst met favorieten. Deze foto is genomen in Griekenland gemaakt door grieksegids.nl



Met 46 likes de foto van de diverse vissoorten die restaurant WOK 168 in Torrevieja te bieden heeft.




Met 42 likes de foto van de Hello Kitty Cafe op Airport Seoul. Ik heb daar een tussenstop gemaakt toen we onderweg waren richting Denpasar Bali.



Met 33 likes staat de foto van de hal van de KO Galerie in Düsseldorf. Het was ook zo mooi en groot en het was stervens druk maar ik kon een hele goeie foto maken.






Met 32 likes staat de foto met de gigantisch mooie schoenen van Christian Louboutin die ik gemaakt had in Düsseldorf






Met 32 likes een foto van de tuinen van Elche in Spanje. Het bleek dus dat we bij de verkeerde tuin waren maar goed, ik heb wel heel veel foto's gemaakt van al die verschillende palmen zonder te weten dat het een stadstuin was....!!






Met 31 likes een foto gemaakt op het strand van Oludeniz in Ovacik/Hisaronu/Fethiye




Met 30 likes de foto van het hofje in Gaziantep. Dit was dus een oude herberg. Bovenin de slaapvertrekken en onder de stallen van de paarden. Tegenwoordig alleen maar galeries en restaurants.





Met 30 likes een foto van een bedoeïenentent in de woestijn. Vind het zelf een erg mooie foto. De mooie ligbank en houten tafeltje en de Marokkaanse theepot. Was voor mij een inspiratiefoto van welke.nl





Met 28 likes staat de foto die ik gemaakt heb in Kayaköy Fethiye Muğla. Ook wel Spookstad genoemd. Je moet hier op de zondagen komen...liggend ontbijten op een turkse bank...heerlijk. 





Dit waren mijn 10 favoriete foto´s op Instagram die ik voor de grootste gedeelte zelf gemaakt heb en bewerkt met Instagram. Ik denk of beter gezegd `ik weet het wel zeker´ dat de meeste foto´s op Instagram met kleurbewerking en filters is geplaatst.

Heb jij ook een lijst met favorieten? Laat het me zien via Instagram of plaatst een reactie onder deze blogpost.

Groetjes Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten