DIY: Servetten op glas

Hi lezers, vandaag nog een low budget kadotip. Heb je de crea feel al te pakken? Ik ga jullie vandaag uitleggen hoe je een servet op glaswerk kan beplakken...lijmen. Heel leuk werk en het resultaat is nog leuker.











Wat is decoupage

Ik ben helemaal verslaafd aan de YouTube kanaal van Craftmamma en door haar ben ik ook begonnen met knutselen. Check dit filmpje:



 Werkwijze

Volg de video en kies alvast een servet die jij leuk vindt. Neem ook het product die je wilt pimpen. Ik heb mijn voorraadpotten genomen.





Ik heb plezier gehad in het werken met deze methode. Ik ben mezelf nog meer aan het perfectioneren maar oefening baart kunst.

Heb jij naar aanleiding van deze blogpost ook potten en vazen gepimpt? Laat een reactie met een foto achter onder deze post.

Groetjes Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten