Foto-impressie Kerstmarkt Düsseldorf (Duitsland)

Een hele goedemorgen, afgelopen weekend in het mooie grote Dusseldorf geweest en ik heb mijn ogen uitgekeken. Wat een leuke drukke stad is het en wat een geweldige winkels dat ze daar hebben. Ik heb de duurste tot de goedkoopste winkelstraat doorgelopen en ben zeker van plan om nog eens een keer terug te komen.

Nederland naar Duitsland

Vanuit Nederland vertrokken we om 10.00 uur en om ongeveer 12.00 uur kwamen we aan op de parkeerplaats van de Messe van Düsseldorf. Daar begon onze tocht met een rit met de metro naar het centrum van Düsseldorf.
Het was zo ontzettend druk in de straten waardoor ik niet altijd een foto kon maken van alle etalages en winkels. 


























Ben jij ook in Dusseldorf geweest voor de vele kerstkraampjes die door het centrum van Dusseldorf was? Laat een bericht achter onder deze blogpost en vertel mij wat je er van vond.

Groetjes Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten