Lowbudget kadotip: W7 In the Night: Up In Smoke

Hallo lezers, nog een paar dagen dan is het Sinterklaas en over een paar weken weer Kerst. Je hebt nog tijd om op zoek te gaan naar kadootjes beneden de € 10,=. Ik heb wederom een beautyproduct die je absoluut moet hebben als beautylover. Kijk met me mee.


 Verpakking

Gisteren had ik je verteld over de W7 In the Night. De opvolger hiervan is In the Night, Up In Smoke. Zoals de verpakking ook vermeldt voor Smokey Shades. In tegenstelling tot de 1e is Up in Smoke een slag kleiner. Wel weer de blikken verpakking. Ik vind dat het er luxe uitziet.


Kleuren

Van heel donker tot heel licht. Speciaal samengesteld om een smokey eye te maken. Heel chique is de samenstelling. Heel subtiel. De pigmentatie is zoals ik het had verwacht, heel goed en diep van kleur. Check de swatches.
 

Conclusie

Ik heb deze palette en ben er heel blij mee. Het zijn geen nude kleuren maar meer kleuren voor de feestdagen. Heel veel glimmer en heel feestelijk om op je oogleden te doen. Ik zeg doen als je van glamour houdt.

Heb jij ook deze palette? Laat dan een reactie en eventueel een foto achter door middel van een reactie te plaatsen onder deze post.

Groetjes Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten