Lowbudget kadotip: W7 In the Night

Hallo lezers, op naar de volgende kadotip beneden de € 10,=. Deze keer de W7 In the Night. Elke beautylover kent deze wel en heeft het ooit gekocht via een website of in een winkel. Je zou er een avondlook mee kunnen maken omdat het sprankelende kleuren heeft. Kijk je met me mee naar dit product?

Verpakking

Een mooie paarse blikken doos met gouden letters. Heel chique en heel betoverend en goed voor de avondlook. De sterren op het blikje doet me denken aan de sterrenhemel! Deze palette is niet te vergelijken met geen enkele Urban Decay Naked palettes. Het is een samenstelling op zich 

Kleuren

Zoals gezegd voornamelijk paars tinten. 12 ontzettend mooie kleuren die erg geschikt zijn voor een avondlook of om de perfecte smokey eye op te brengen. En wat handig is is dat er 1 kwastje met 2 uiteinden (sponsapplicator en een oogschaduwkwastje) is toegevoegd. Jammer dat ze er geen blender van hebben gemaakt. Blenden van oogschaduw is namelijk heel belangrijk om de scherpe randen te vervagen. Er zitten veel donkere tinten maar ook hele lichte glimmer tinten. Net zoals de vorige In The Buff zijn de kleuren super gepigmenteerd en de kleuren in het doosje komen op je huid ook tot zijn recht. Kijk ook naar de swatch. Ik vind de donker paarse kleur heel erg mooi.

Swatch



Ik zou heel blij zijn met zo'n kadootje maar ik heb het al. Ben jij net zo blij als ik met de W7 oogschaduwpaletten? Laat dan een reactie achter onder deze blog.

Groetjes Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten