LOW BUDGET kadotip W7 In The Buff

Hallo lezers, naast de theelichten, kaarsen, surprises en andere leuke spelletjes kan je natuurlijk ook voor de komende feestdagen een beautyproduct kopen. Wat dacht je van een oogschaduwpallet. Niet zo maar eentje maar 1 die heel hoog aangeprezen wordt onder de beautylovers die voor low budget gaan.


W7 In the Buff

Elke beautylover is bekend met de Urban Decay Naked 2 palette. De UD Naked 2 is o.a. te koop via de website van Ici Paris XL en het is geen grap maar deze pallette kost ongeveer tegen de € 49,90 als het niet meer is. Volgens velen is de W7 In the Buff een dupe (namaak) hiervan. Kijk maar



Kleuren

De blikken doos bevat 12 kleuren en volgens de verpakking zijn het Natural Nudes kleuren dus voornamelijk bruine c.q. huidkleuren en zoals altijd 1 zwarte oogschaduwkleur.



Of de lichte kleuren voor mij ideaal zijn op de ogen? Nee, maar ik kan ze wel als highlighter gebruiken op mijn jukbeenderen, onder je wenkbrauwen en als oplichter in je ooghoek.

Pigmentatie

Qua pigmentatie zijn ze heel goed. Je moet sowieso een oogprimer gebruiken van bijvoorbeeld Essence om de oogschaduwen naar voren te halen. Bij een donkere huid zullen deze kleuren geweldig staan. Niet overdreven aanwezig maar mooi en subtiel.

Prijs en waar te koop

De prijs van deze oogschaduwpalet is tussen de  € 7,95 tot € 9,00. O.a. te koop bij de Boozyshop, Op=Op Voordeelshop, Dermarolling.nl en drogisterij.net

Ik hoop dat je wat aan deze informatie hebt en dat ik je heb aangezet om deze palette te kopen want het is uiteindelijk goedkoper dan wanneer je een aantal losse oogschaduwdoosjes koopt. Je zult wel niet alle kleuren gebruiken maar met de bruine tinten kom je een heel stuk verder.

Mocht je deze palette ook hebben dan zou ik graag een reactie onder deze blogpost van je willen zien. Waar heb je het gekocht en hoe bevalt het?

Groetjes Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten