Cadeautip & review: lowbudget kwasten van de Primark

Goedemorgen, nog een paar weken en dan is het Kerst! Na Sinterklaas moeten we weer gaan nadenken over kerstcadeau's. En het liefst natuurlijk zo lowbudget mogelijk want misschien mag je maar een maximum bedrag besteden. Ik heb nog een tip voor je.


 Zo vaak ga ik niet naar de Primark omdat er in Amsterdam geen Primark is maar ik heb vernomen dat die er heel gauw komt in de buurt van de Nieuwendijk. Zover is het nog niet dus af en toe ga ik naar Hoofddorp of Zaandam. Vorige week was ik in Dusseldorf en daar ging ik samen met mijn zus naar de Primark. En natuurlijk moest ik even naar de beautyafdeling. En daar zag ik dan deze kwasten liggen genaamd PS Love. Er hing een heel assortiment aan kwasten maar ik koos alleen 2 kwasten die ik nog niet had en ze kosten niet eens € 3,= per stuk.


De Stippling kwast

De kwast is ontworpen zodat het lijkt alsof het dubbele vezels heeft (dit is niet zo want ze hebben de top in een andere kleur geverfd. Echter, de kwast is super licht en goed in gebruik. De kwast bufft de foundation of concealer onder mijn ogen heel goed en geeft een mooie airbrushed finish. De haren laten niet los en ik was heel blij dat de kwast geen strepen of sporen achterlaat die je wel kunt zien bij een aantal goedkopere kwasten. Zoals altijd zijn ook deze kwasten gemaakt in China voor Primark. 



De poederfoundation kwast

Deze kwast noemen ze de poeder foundation kwast en het werkt echt. Geeft een vlekkeloze finish en superzacht (staat ook op de verpakking dat het een flawless resultaat geeft). Af en toe gebruik ik het ook als een grote bronzerkwast en de kwast is groot genoeg om een alles gelijkmatig te mengen en laat geen vlekken van bronzer achter op mijn gezicht en ik denk dat ik de perfecte heb maat gevonden!




Conclusie

Beide kwasten hadden in een mooie zwarte hoes gestopt moeten worden en niet in die goedkope plastic verpakking. De kwasten blijven beiden na het wassen heel goed in vorm. Alleen maar een pluspunt. Ik hou van beide kwasten omdat ze qua grootte perfect zijn. De grootte van de borstels zijn goed omdat ze details goed aanpakken en ze doen hun naam goed aan. Deze kwasten blijven wel een aanrader in mijn ogen. Maar ik denk dat ik ooit eens naar China ga omdat de meeste make-up en make-uptools daar gemaakt worden voor de westerse landen.

Heb jij ook kwasten van de Primark gekocht? Laat het me weten door middel van een reactie te plaatsen onder deze blogpost.

Groetjes Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten