Cadeautip: Lowbudget Wilko Fruits 3-delige badset van de Action

Een hele goedemorgen, wat zou het heerlijk zijn om met deze koude gure weer, alsnog lekker naar fruit met chocolade te ruiken. Wilko heeft in zijn Fruits-lijn een limited edition uitgebracht genaamd Chocolate Orange Fragrance Explosion. De Bath Jelly, Body Butter en de Sugar Scrub. Leuk om je badkamer hiermee te sieren en lekker om naar te ruiken. 


Verpakking

De 3-delige set wordt geleverd in een leuke zwarte doos met een plastic voorkant zodat je de producten goed kan zien. De Sugar scrub, Body Butter en Bath Jelly zitten in een transparant doosje met een zwart/oranje deksel. De scrub, butter en jelly ruiken inderdaad naar chocolade en sinaasappel. Heel fris en fruitig.

Bath Jelly

De dop van de Bath Jelly is zeer makkelijk open te draaien maar de beschermfolie kreeg ik met moeite eraf. Met een mesje heb ik de folie eraf moeten snijden. Dat is wat minder van de verpakking. Wanneer je de gel eruit wilt halen dan moet er grof geweld gebruikt worden omdat het keihard is. Om de Jelly uit het doosje te krijgen kan je beter een spatel gebruiken. Een stukje van de Jelly doe je in je bad onder warm stromend water en je ziet het product langzaam smelten. De geur is wel ontzettend lekker.


Sugar Scrub

Ook voor het potje van de Sugar Scrub is de deksel makkelijk af te schroeven maar het verwijderen van de beschermfolie is een hels karwei. Het product zelf is geweldig. Je voelt dat er echt suiker in combinatie met chocolade en sinaasappel. Ik moet zeggen: je moet er wel van houden omdat de scrub zwaarder ruikt dan de Bath Jelly.



Body Butter

Gek genoeg ging het openen van het potje van de Body Butter mij beter af dan zijn 2 voorgangers. Er zat ook een andere beschermfolie. De Body Butter is een echte butter...tegen het mousse-achtige aan. Voelt heel zacht op je huid en ruikt zeer fris en fruitig. Ik ben aangenaam verrast. Het verzacht ook je huid en laat een lichte glans achter.


Conclusie

Deze set is verkrijgbaar bij Action Nederland voor € 0,99. Alhoewel het lekker ruikt en heel goedkoop is, zou ik het niet voor mezelf kopen. De geuren van Chocolade en Sinaasappel moeten je favorieten zijn. Het heeft wel een herfstkleur maar ik eet liever chocolade en sinaasappel dan dat ik ze in combinatie op mijn huid smeer. Maar voor de prijs zou ik het niet laten en het zou een leuk kadootje zijn voor de liefhebber.

Ken je deze badset ook en heb je het zelf ook gekocht? Laat dan een reactie achter onder deze blogpost.

Groetjes Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten