Cadeautip: lowbudget Primark PS Love Your Smile

Goedemorgen, we gaan weer verder met de volgende cadeautip. Een goede mondverzorging is altijd nodig en ook als je op reis gaat. Neem bijvoorbeeld deze tandenborstel en tandpasta reisset van de Primark. Lowbudget natuurlijk en lekker handig in je handtas.


 Travelformaat


Tegenwoordig bedenken ze van alles om het de reiziger makkelijk te maken. Zo heeft de Primark ook gedacht "We gaan een setje samenstellen die klein en makkelijk is en heel weinig geld kost. Daarnaast moet het een moderne en chique uitstraling hebben zodat de girls of boys zich niet schamen als er Zendium of Colgate op de verpakking staat". Zeg nou zelf, alles in deze maatschappij draait toch om bekende merken??


Opvouwbare of inklapbare tandenborstel


Dit vind ik nou handig, het is klein en fijn en het past precies in mijn kleine handtasje. De haren van de borstels zijn precies stevig. Je hebt 3 gradaties in tandenborstels: hard, medium en zacht. Deze uitvoering is een medium.


 Tandpasta


De tube heeft gelukkig geen schroefdop dus je hoeft de dop alleen maar omhoog te duwen. Let er wel op dat je eerst de beschermfolie eraf haalt voordat je de tandpasta gaat gebruiken.







Conclusie

Wederom in China gemaakt!!! Maar, het is wel een leuke cadeautip voor een kerstpakket of kerstgift, het is goedkoop en het is handig. Ik zou het altijd wel in mijn handtas willen hebben. Alleen jammer dat ze er geen hoesje of koker erbij hebben gestopt want dan zou het nog idealer zijn. Nu heb ik het in een apart kokertje gestopt zodat het bij elkaar blijft. Voor de prijs van € 1,50 zou ik het niet laten liggen maar ik twijfel of het voor de formaat van het setje niet te duur is?! Ach, als dit op is dan zoek ik wel weer naar een ander alternatief.


Heb jij naar aanleiding van dit artikel nog aanvullingen of opmerkingen? Dan zie ik graag je reactie onder deze blogpost.

Groetjes Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten