Vandaag even niet....!! Don't disturb me today

Jullie zullen wel denken...wat bedoelt ze met VANDAAG EVEN NIET?! It's my birthday en dan ga ik totaal andere dingen doen dan zitten achter de computer of foto's schieten.





Vandaag ga ik met mijn zuster op stap. We gaan naar de chinese groothandel om boodschappen te halen voor vanavond. Ik ga een indonesisch gerecht maken genaamd Soto. De surinaamse toko noemt het saoto. Saoto op z'n surinaams hou ik niet zo van omdat de bouillion altijd veel te flauw wordt gemaakt. Mijn soto moet veel verse kruiden bevatten en smaakvol zijn.

Wat gaan we vandaag nog meer doen? Ik denk dat we ergens gaan lunchen! Vraag me niet waar naartoe want dat is ook elke keer een verrassing met mijn zus.

Gisteren is er iets ergs gebeurd met mijn blogpagina. Opeens waren alle foto's verdwenen uit de pagina's dus gisteren moest ik de hele dag alle foto's weer terugplaatsen. Het was een rotklus! Mijn planning van gisteren liep dus helemaal in duigen en vandaag of vanochtend moet ik alles gaan doen wat is blijven liggen.

Ken je dat, dat je visite krijgt en je moet het hele huis nog aan kant doen?! Pfff....gelukkig ben ik niet zo rommelig...ahum....

Morgen kom ik weer met een nieuwe blog en hoop morgenavond mijn planning af te maken. We gaan weer verven, knutselen en kerstkransen maken voor de komende weken tot aan Kerst.

Ik wens jullie een hele fijne dag!!

Groetjes Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten