REVIEW ARGAN OIL MET MOROCCAN ARGAN OIL EXTRACT

Wil jij ook dat je haar elke dag zacht is en dat het glanst? Probeer dan de shampoo, conditioner en haarolie van Argan Oil met Moroccan Argan Oil Extract.















Aangezien mijn haar heel veel slagen heeft en de puntjes in een krul vallen (niet kroes maar ook niet stijl) heeft het heel veel verzorging nodig. Dagelijks moet er olie in mijn haar gebruikt worden want anders gaat het haar pluizen. Ik heb absoluut geen droogshampoo nodig want na een paar dagen zit de volume er nog in. 1 x per 2 weken style ik mijn haar glad met de CHI styletang en laat het gerust een week ongewassen want bij dagelijks wassen wordt mijn haar te pluizig.


INGREDIËNTEN Shampoo

Een voedende shampoo die het haar zacht maakt en kalmeert je hoofdhuid.


CONDITIONER

De conditioner is zo'n topproduct. Het is niet superdik en komt ook makkelijk uit de tube. Ruikt eveneens als de shampoo ontzettend lekker.






















HAIR TREATMENT

De haar olie...zo noem ik het...doe ik nadat ik het haar heb gewassen. Vier tot vijf druppels in je handpalm en vervolgens in de puntjes insmeren en laatste restjes door het hele haar inmasseren. Pas na een half uur ga ik het stylen of laten drogen. 













EIND CONCULSIE

Een topproduct die ik, indien deze in de aanbieding is, zal blijven aanschaffen.

Heb je zelf ervaring met deze producten dan zou ik graag je ervaring willen lezen door een reactie achter te laten.

Groetjes Paula


De artikelen heb ik zelf gekocht en is niet gesponsord.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten