Sample Sales via Stockverkopen.nl

Ik heb me geabonneerd op stockverkopen.nl en krijg dus geregeld e-mails binnen waar de sample sales plaatsvinden en wanneer. Snuffel gerust rond want door al die sample sales ben ik aan mijn garderobe gekomen...en soms voor 50% tot 70% korting.

Onderstaande sample sales zijn nieuw aangekondigd:


Sample Sales :

FOTOBowls and Dishes Magazijnverkoop : Koop hier je culinaire Sinterklaas en Kerstcadeau's! Verkoop van samples en B-keuze artikelen. O.a. kookboeken, aardewerk, olijfhout, olijfolie, bakproducten ... (Berkel-Enschot - Noord-Brabant)


FOTOMagazijnverkoop Heerenstraat & Uppark : Op vrijdag 13 november en zaterdag 14 november vindt de magazijnverkoop van Heerenstraat en Schoenenboetiek Uppark plaats. Dameskleding en - schoenen met ... (Horst - Limburg)


FOTOHanded By sample sale : Monstersale van manden en tassen van Handed By. (IJsselstein - Utrecht)






Een tip is ook om je te abonneren op Fashiondays. Een heel weekend vanaf vrijdagmiddag tot en met zondagmiddag opent de World Fashion Centre zijn deuren voor particulieren. Je kunt daar kleding, jassen, tassen, schoenen en sieraden kopen voor bijna het inkoopsprijs. De moeite waard. Fashiondays wordt 2 keer per jaar gehouden. Neem wel een trolley mee want je gaat shoppen als een gek want de prijzen zijn behoorlijk laag.

Ken je nog meer sites waar sample sales worden aangekondigd, laat het me weten door een reactie achter te laten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten