Ochtendroutine - Morningroutine

Goedemorgen lezers, elke ochtend word je wakker en schuif je je uit bed om naar de douche te slaapwandelen zodat je je gezicht kan wassen, tanden poetsen en onder de douche te gaan. 's Avonds strompel je naar de douche om je gezicht te wassen, tanden te poetsen en om je make-up af te halen. Routine routine routine


Elke dag sta ik gaat mijn wekker standaard om 7 uur af en de plek van de wekker staat aan de andere kant van het bed dus ben ik verplicht om op te staan op en stap als eerste onder de douche met mijn producten die voornamelijk KOKOSOLIE bevatten.  en deze uit te zetten. Door vroeg op te staan hoef je je niet te haasten en kan je je dingen doen op een relaxte manier.

Een tip is ook om de router op een tijdschakelaar te zetten want dit scheelt weer energie. De router kan je bijvoorbeeld op 7 uur zetten zodat je bij ontwaken meteen al je whatsapp en mails op je telefoon of tablet krijgt.

Haar

Als de alarm is uitgezet loop ik meteen naar de badkamer om een douche te nemen. Douchen en tandenpoetsen doe ik meteen omdat ik er niet van hou om eerst dingen te doen zonder je gezicht te wassen en tanden gepoetst te hebben. Onder de douche doe ik alles tegelijk. Tandenpoetsen, haren wassen met de producten van Inecto de PURE COCONUT die ik bij de Action heb gehaald. Veel goedkoper dan bij een andere winkel of drogist.











Huid

Ik heb mijn lekker ruikende ProAge Nourishing body wash van Dove bij de Kruidvat gekocht waar laatst een actie was `3 halen voor 10 euro´. 2 keer per week scrub ik mijn lichaam met de bodyscrub PURE COCONUT (eveneens van de Action), ´s Ochtends en ´s avonds was ik mijn gezicht met de facewash van Garnier. De scrubgel gebruik ik 2 keer per week en is van Avon Clearskin. De laatste 2 producten heb ik in Turkije gekocht omdat ze daar stukken goedkoper zijn dan in Nederland. Om je gezicht nog schoner te maken maak ik het nogmaals schoon met de miccelair water van Garnier en daarna sprayen met rozenwater.


Gezicht

Na het douchen lekker mijn gezicht insmeren met een oogcrème van de Kruidvat en gezichtscrème die ik bij de Action heb gehaald.
Voordat ik iets van make-up op mijn gezicht doe laat ik de dagcrème minstens 10 minuten intrekken. Het is belangrijk om producten goed op je gezicht te laten intrekken zodat het langer en mooier op je gezicht blijft zitten. Sowieso blijft make-up mooier op je gezicht als het goed en grondig gereinigd is.







Make-up

Eens even kijken wat ik vandaag aan make-up doe...
Ik kan niet kiezen, dus om op safe te spelen ga ik voor de Hema producten. Hema heeft voor de donkere huid foundation, concealer en finish poeder waar ik helemaal blij van word. De producten van de Hema zijn niet duurder dan € 10 dus low budget. Voor de rest ga ik voor een natuurlijke look omdat ik geen feestje of afspraken heb. Primer (Hema), foundation (Hema), concealer (LA Girls € 5), gele high definition loose powder van Elf (€ 6), finish loose powder nummer 44 van de Hema (€ 4), De prijzen zijn richtprijzen.







Deodorant

Ik hou niet van deodorantrollers omdat ik van mening ben dat deze onhygiënisch zijn. Daarnaast als een ander het van je gaat lenen komen er bacteriën op de roller. Niets voor mij, dus ik gebruik altijd een spray. Welke geur is afhankelijk van stemming en het weer. Vandaag ga ik voor de White By Nature van de Hema. Een zeer lekkere rustige geur.









Ontbijt

Het is nu tijd om te ontbijten en eigenlijk ben ik een grote eter maar vanaf vandaag heb ik besloten om wat meer op mijn gewicht te letten. Dus als ontbijt Turkse yoghurt met muesli en fruit van de Lidl, een appel, een crackertje met filet americain en een groot glas groene thee. Maar ik weet zeker dat ik straks weer trek krijg in een broodje kaas......helaas!

 Voordat ik achter de computer zit ruim ik eerst altijd het huis op, stofzuigen en daarna dweilen want ik weet gewoon zeker dat de computer meer aandacht van me krijgt dan de rest van het huis. Daarna worden de kleren opgehangen die de avond ervoor zijn gewassen.


TIP: Draai je was na 22.00 uur (10 uur) want dat scheelt weer in energiekosten. De avondtarief qua energiegebruik is dan een stuk lager.
Na dit alles gedaan te hebben kan ik eindelijk gaan zitten om mijn mail, Twitter, Pinterest en Instagram te checken op berichten of post die ik kan gaan gebruiken voor mijn DIY projecten.

Alle producten heb ik zelf gekocht en niets is gesponsord.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten