Inspiratie doen in de Magna Plaza

Vandaag neem ik jullie mee ter inspiratie naar de Magna Plaza. Ik had met mijn zusje afgesproken op de 2e etage (bovenste etage) van de Magna Plaza. We gaan eerst altijd wat eten en drinken bij restaurant The Views. Natuurlijk vroegen we meteen of we gebruik konden maken van de gratis wifi. 


Ik vertelde mijn zusje over mijn plannen voor het starten van een blogpagina en dat ik al een onderwerpen in mijn hoofd had en daarvoor foto's voor nodig had. De foto's waren niet alleen nodig om mee te bloggen maar ook om inspiratie op te doen voor het maken van schilderijen, voor homedecoratie en voor het inrichten van een ruimte  (kleuren en thema's had ik nodig).



The Views

Heb je niet veel te besteden maar wil je lekker en goedkoop eten dan is The Views een aanrader. 1 uur onbeperkt eten voor € 12,50-€15,00. In dit arrangement had je de keuze uit 3 verschillende salades (met bijbehorende sausjes en vinaigrette), soep en een hoofdgerecht die in de chafing dish gepresenteerd werd. Mocht je buiten het arrangement willen eten dan kon dit ook, de zogenaamde “a la carte” gerechten: pizza’s en pasta’s. Eigenlijk ben ik niet echt gek op Italiaans eten omdat een pasta in Italië een voorgerecht is en dus voor mij niet vullend. Een pizza hoef ik ook niet elke dag te eten want die wordt te snel koud voor mijn gevoel maar ik had trek op dat moment dus ik at een lasagne van het arrangement EN een bordje tagliatelle Napolitano van de a la Cartekaart. Erg lekker maar een beetje veel. Ik kreeg toch na een uur weer trek.


In de Magna Plaza op de 2e etage zijn nog meer leuke winkels waar je je ogen de kost kan geven.


Aroma Plaza

Aroma Plaza verkoopt de Yankee Candle geurkaarsen. Ik had vernomen dat zij de grootste collectie Yankee Candle collectie van de Benelux hadden. Dus wij naar binnen. Bij binnenkomst ruik je de lekkere aromatische geuren, zie je de leuke felle kleuren en de grappige vormen en het interieur vond ik mooi. 


We liepen verder en zagen dat ze ook parfum verkochten. Heel netjes en hoe groot is de winkel. Ik ben niet bekend met de merken die ze verkopen maar het zag er allemaal heel netjes uit.










Obey Your Body

Toen we bij de Aroma Plaza stonden zag ik in mijn ooghoek de winkel Obey Your Body. Aha dacht ik….makeup, cosmetica, skincare. Wij liepen er meteen naartoe.
Obey Your Body verkoopt schoonheidsproducten met mineralen en zouten uit de Dode Zee. Het merk bleek uit Amerika te komen. De Tsjechische dame vertelde ons in gebrekkig Nederlands, en vervolgens overgaand in het Engels, dat we absoluut de peelinggel en de scrubcrème moesten uitproberen. Dit hebben we dus gedaan en ik moet zeggen...superproduct en super zacht. Het bijzondere aan deze gel en crème waren dat de zouten bij aanraking van water in olie veranderde.


Op de begane grond zagen we weer een winkel dat met beauty en make-up te maken had. Het interieur en de kleuren trokken mij eigenlijk naar binnen want het had een chique uitstraling.



MICABELLA CLUB

We zijn beland bij de Micabella Club. Een winkel die haar-, huid- en make-up producten en kwasten verkocht.Een Amerikaans merk die ik niet kende. Producten op minerale basis: foundation, oogschaduw (pigmenten), blush, etc.  Volgens de verkoopster kon je de pigment overal voor gebruiken: ogen, lippen, blush, glinster op je huid, etc. etc. “Pigment gebruiken als glinster op je huid ?” dacht ik. Nog nooit van gehoord maar we hoorden haar verhaal aan en testen ook de poeders maar duidelijk was dat de verlichting slecht was waardoor de dame een te lichte poeder gebruikte op mijn gezicht. Ik heb namelijk een donkere huidskleur en ze had geen donkere poeder voor mijn huid.


































De conversatie verliep deze keer weer in het Engels. 

Helaas hadden we niet veel tijd want we moesten verder want mijn zusje houdt helemaal niet van make-up. De poeder en blush verkoopt Micabella Club voor de actieprijs van 130 euro maar helaas was ik  alleen maar op zoek naar low budget producten en daar vielen deze niet onder. Verder verkopen ze styletangen, föhns en make-upkwasten maar ook deze vielen niet in mijn budget.
Helaas zijn mijn foto's wazig en hiervoor mijn excuses maar ik heb wel een geweldige middag gehad samen met mijn zusje en onze handen zijn een stuk zachter.

Dit is mijn 1e blogpost en natuurlijk sta ik nog aan het begin van het schrijven maar mocht je tips hebben dan zie ik deze graag in een reactie onder deze blogpost.


Groetjes Paula


Geen opmerkingen:

Een reactie posten