Maak kennis met mij

Hi lezers, hartelijk welkom in de wereld van Created By Paula

Ik neem je mee in mijn wereld en schrijf over dingen die ik leuk vind. Of je hier in mee kan gaan beslis je zelf...Ik ga dagelijks op zoek naar onderwerpen die mij aanspreken.

Beauty

Alles wat met make-up te maken heeft. Van low budget tot high end. Alles wat in de aanbieding is en wat ik op dat moment kan kopen, koop ik. Maar wel met in mijn achterhoofd zeggende "Heb ik het nodig en kan ik het betalen?"


Food

Ik hou van koken. Ik kook elke dag vers en zorg ook dat mijn producten in de koelkast zo vers mogelijk zijn. Ik kook dan meestal voor een paar dagen of doe het eten in vrieszakken in de vriezer. Ik zal ook niet zo snel kant-en-klaar maaltijden kopen omdat je niet weet wat erin zit en welke smaakversterkers erin wordt toegevoegd. Nee, ik wil controle over mijn eten.


DIY

Ik probeer zoveel mogelijk dingen zelf te maken. Het veranderen van een kale vaas tot een trendy eyecatcher. Alles wat met crafting of scrappen te maken heeft.


Mixed Media Canvassen

Ik ben helemaal verliefd op het maken van mixed media canvas. Via het werken aan de canvas stimuleer ik mijn hersenen om de creatiefste ideeën uit te voeren. Ze zeggen wel eens dat de canvas jouw gevoel weergeeft. Nou, dat kan wel waar zijn. Het maken van een mixed media canvas kan bijna een maand in beslag nemen en daarom doe ik alles heel rustig aan.

Reizen

Als je budget het toelaat dan moet je zoveel mogelijk van de wereld zien. Elk jaar naar hetzelfde land is voor mij niet bepaald ontwikkelend. Verschillende soorten mensen leren kennen en verschillende culturen meemaken is goed voor je algemene ontwikkeling. Tenminste....dat vind ik.



Mijn blogpagina bevat dus onderwerpen die je leven op een low budget basis gelukkig maken zodat je meteen aan de slag kan gaan.


Veel leesplezier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten