Foto-impressie De Vrije Markt in Cuijk



Op zaterdag 10 oktober jl. ging ik met mijn zusje, mijn nicht en haar vriend naar De Vrije Markt in Cuijk. De markt bevindt zich in een loods (markthallen noemen ze het) waar het weer onderverdeeldiss in 4 grote hallen en in het midden een horecaplein waar op die zaterdag een live-band speelde.






Er staan in totaal 1500 kramen in de hallen en dit was ook duidelijk te merken want verdwalen kon je daar als de beste. Dus loop met een plattegrond want anders kom je weer op het horecaplein....niet erg natuurlijk maar toch.

Je kan daar van alles kopen. Kleding, schoeisel, antiek, brocante, elektronische apparaten, meubilair, planten en bloemen, cosmetica en huidverzorging, te veel om op te noemen. Of het goedkoper is dan op de markt of in de winkel? Nee, ik denk het niet.

Onderstaande foto's laat een impressie zien hoe de sfeer is en welke producten er te koop zijn. Ik heb alleen de stands opgenomen die mij interesseerden.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten