Restaurantroute in Amsterdam Oost: Foto-impressie


Hoi lezers, vandaag heb ik zin om naar buiten te gaan en foto's te maken van alle restaurants die Amsterdam Oost heeft. Nou nou nou, het zijn er teveel!! Ik blijf dus dichter bij huis en laat ik in deze 1e serie maar een aantal eettenten zien waarvan ik vind dat je daar absoluut naar toe moet gaan als je in Amsterdam Oost bent. Al meer dan 20 jaar woon ik in Amsterdam Oost en heb diverse eetgelegenheden van binnen en buiten gezien.

Restaurant Brasserie Oost, Sumatrastraat 47




Restaurant Mesken, Sumatraat 35



Walter's - The Walter Woodbury Bar, Javastraat 42




Majesteit Taart, Javastraat 5





De leukste taartenshop, 1e Van Swindenstraat 12-14



Er zijn nog meer eettentjes, restaurants, eetwinkels en eettenten in Amsterdam Oost, Indische Buurt en Watergraafsmeer, maar ik kom met nog een aantal series op deze blog.

Volg mijn blog en geef je mening door een reactie onder de blogpost te zetten.

Ik zou zeggen...plan je weekend in om naar Amsterdam Oost te komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten