Een maand geblogt....

Jippie, nu al een maand aan het bloggen. Wat was het moeilijk zeg. Ik ben gewoon ergens begonnen en vind het nu hartstikke leuk. Mijn instelling was om per 1 oktober te beginnen en dagelijks aan mijn blog te werken. Op 1 dag 5 artikelen schrijven en dan zoeken naar andere onderwerpen.


Eerste aanzet

En eigenlijk begon mijn hele creatieve "mood" met een foto op canvas te maken. Ik wilde een foto op canvas of hout hebben en wilde deze bestellen bij 1 of andere webshop. Veel te duur met alle kosten erbij dus zocht ik uit of ik het zelf kon maken. Is niet goed gelukt...maar ik had een foto...maar ik wilde het gaan perfectioneren en ging toen op internet googlen. Wat een tips and tricks die ik allemaal tegenkwam.

Planningen

Er zijn momenten dat ik op 1 dag 5 artikels heb geschreven, de foto's maakte en vervolgens inplande zodat ik vooruit kon werken, maar er waren ook momenten dat ik helemaal geen inspiratie had en lamlendig op de bank lag en steeds maar zat na te denken waarover ik wilde gaan schrijven...

Inspiratie

Ik loop met 2 notitieboekjes in mijn tas om allerlei dingen op te schrijven als ik onderweg ben of ergens op visite ben of waar ik dan ook ben. Overal schrijf ik wat op en bij thuiskomst verwerk ik het meteen op mijn laptop.

Foto's

In het begin met een gewone fotocamera gewerkt maar ik zag al dat de foto's niet naar mijn wens waren en gelukkig had ik een hele lieve nicht (dank Martha) die haar Canon aan mij wilde uitlenen. En ik kan alleen maar zeggen dat ik verliefd ben op het apparaat. Ik wil ook zo graag eentje hebben die de prachtigste en mooiste foto's maakt en ontzettend scherp is, maar ik weet ook dat ze stervens duur zijn. Dus heel veel geduld en proberen te sparen en de rest komt wel.

Tegenslagen

Er zijn nog een aantal kinderziektes waaraan ik nog moet werken en ik moet nog steeds het systeem leren kennen en doorspitten wat ik allemaal verkeerd doe, maar ik kom er wel!!

Social Media

Je kan me volgen via Social Media en je kan je aanmelden om mailalert te ontvangen wanneer er een nieuwe blogpost uitkomt. Daarnaast ben ik bezig met een YouTube kanaal maar eerst moet er een goeie filmcamera komen en dan pas vloggen. Will be continued.

Op naar de volgende maand met heel veel verrassingen en natuurlijk...ik bedoel...maar vooral op naar mijn verjaardag!!

Dank alvast voor het lezen van mijn blogpagina. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten