Decoratiemateriaal voor je mixed media canvas

Mixed media canvas maken betekent ook dat je de embellishment/decoratie erbij moet zoeken. Ik ben in mijn hobbykast gaan kijken wat er op mijn canvas geplakt kan worden om er een mooi resultaat van te maken. De naam MIXED MEDIA zegt het al...Je kan in principe alles gebruiken. Kijk met me mee wat er allemaal in mijn hobbyvoorraad te gebruiken valt.


METAAL

KRALEN EN PAILLETES


HOUT EN HARDBOARD


STOF, KANT en PAPIER


BLOEMEN EN DIEREN


















LETTERS & CIJFERS



VOOR DE KERST


LIEF EN NATUURLIJK



TIP

Als je een crafter, scrapbooker, mixed media-fanaat bent, dan gooi je bijna niets weg. Een lege fles, een knoop, oude muntjes, etc. etc. bewaar je om later te gebruiken in je mixed media projecten. Zelfs bubbeltjes plastic bewaar ik om mijn canvas mee te decoreren of mee te stempelen.

Met bovenstaande producten probeer ik een combinatie te maken die gericht is op Herfst of Winter of Kerst. Ik moet alles nog op de canvas neerleggen en dan komt de inspiratie vanzelf.

Probeer zelf ook van alles bij elkaar te zoeken en laat ondertussen je canvas heel goed drogen. We gaan straks lijmen en plakken en afwerken. Hoe kleiner de canvas hoe minder materiaal je nodig hebt.

Succes met het uitzoeken of shoppen.

Waar te koop?
- Action
- Big Bazaar
- Xenos
- Pipoos
- Boekenvoordeel
- Kruidvat
- Dappermarkt (voor stoffen en knopen)

Doe jij ook aan mixed media en heb je nog meer tips voor mij? Laat een reactie achter.

Groetjes Paula
Alle artikelen zijn zelf gekocht en niet gesponsord.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten